Dziś jak obiecałam we wczorajszym poście opiszę moją drugą klasę, związane z nią problemy i to przed czym mogę ostrzec drugoklasistów.
Przed drugą klasą wiele osób mnie ostrzegało. Prawie cały rok przeżyłam w wielkim trudem, był to trudny bardzo dla mnie czas z różnych powodów. Prawie wszystko nowe do nauczenia, przyswojenia o większości rzeczach pierwszy raz czytałam w życiu albo w ogóle nie czytałam tego, bo dopadł mnie po prostu leń, niechęć do wszystkiego w sumie. Teraz się zastanawiam czemu tak narzekałam na brak czasu, itp., skoro przestałam się uczyć, przestałam biegać, ćwiczyć, w sumie nie robiłam nic. Jednak nie cała druga klasa była taka czarna-biała. Wtedy poznałam się bardziej z wieloma moimi przyjaciółmi, z którymi trzymam się do dziś i dalej sobie nawzajem pomagamy. Na wiosnę "obudziłam się", bojąc się o to, iż mogę sobie tylko pomarzyć o czerwonym pasku na świadectwie. Bardzo się starałam, wkuwałam non stop, zaczęłam poprawiać oceny i mimo, że udało mi się przez 2 miesiące uzbierać trochę lepszych ocen, to należy pamiętać, że najlepiej uczyć się od samego początku, zwłaszcza w drugiej klasie gimnazjum, kiedy jest tyle nowego materiału. Bo (prawie) wszystko opiera się na podstawach i wcześniejszych tematach. Nie umiesz tego, co było wcześniej - nie nauczysz się tego, co jest teraz. Tego nauczyła mnie druga klasa, kiedy dostałam świadectwo ze średnią o 8 dziesiątych niższą niż w pierwszej klasie, a to jest dość znacząca różnica.
Jutro napiszę moje pierwsze wrażenia związane z trzecią klasą.
Ps: Chciałabym podziękować Wam za 400 obserwatorów, w tym roku nie spisałam się, jeśli chodzi o blogowanie, ale cały czas uczę się być zorganizowaną i rozplanowywać sobie dzień, żeby starczyło mi czasu na wszystko.
Do jutra Misie, xoxo



sweather - rynek miejski | shorts - sinsay | shoes - ecco



Komentarze

  1. Super spodenki! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś piękna ;*
    Obserwujemy? :D zacznij a ja od razu Cię zaobserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja właśnie jestem w drugiej klasie, :)

    klaudiasa.blogspot.com
    Możesz poklikać w baner po prawej stronie bloga? To dla mnie bardzo ważne xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za odwiedziny kllaudy.blogspot.com
    Świetne spodenki ! Ja jestem w klasie maturalnej heh !
    Obserwujemy? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super spodenki <3


    Zapraszam do siebie Klik

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia :)

    zapraszam również do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma się co obawiać, minia tak jak każda klasa ;)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wyglądasz ! :)))
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz śliczne włoski ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz