Znowu długo notki nie było, ale nie będę się usprawiedliwiać, bo to chyba nie ma sensu już. Między innymi o tym jest dzisiejszy post.
Jak wspominam pierwszą i drugą klasę? I jak zaczęła się u mnie klasa trzecia?
Powiem szczerze, że gimnazjum spędziłam dużo lepiej niż podstawówkę. Mówię tu tylko o pierwszej i drugiej klasie. Co przyniesie trzecia? - jeszcze nie wiem, ale myślę, że najgorzej też nie będzie. 


Mój pierwszy tydzień w nowej szkole wydaję mi się, że był jakieś 10 lat temu. Wszyscy się ze sobą poznawali. Nie miałam najgorzej, bo szłam do klasy z przyjaciółką, a już w wakacje zaczęłam poznawać ludzi, z którymi będę szła do klasy lub byli oni z równoległych klas. Z jednej strony bardzo się cieszę, że nikt z poprzedniej klasy nie wybrał tego gimnazjum. Miałam szansę zacząć wszystko od nowa. Nie chodzi o to, że się zmieniłam bardzo, chociaż to też mogę tu napisać, ale to stopniowo się działo, przez te całe dwa lata. Po prostu różne sytuacje w podstawówce nauczyły mnie czego nie powtarzać w gimnazjum i najlepiej już nigdy w życiu. 
Z chęcią wróciłabym do pierwszej klasy. Materiał był nieco trudniejszy niż w poprzednich klasach, ale i tak wszystko było dużo prostsze niż w drugiej klasie i można powiedzieć, że było to powtórzenie podstawówki z nielicznymi nowymi informacjami. Najważniejsze było i dalej jest pierwsze wrażenie u nauczycieli. Starsi bez przerwy mi to wypominali, żebym nie podpadała nauczycielom, robiła, co mówią, odrabiała zadania domowe, uczyła się (przez pierwszy miesiąc/dwa haha). Dla mnie nie był to większy problem, ponieważ ja nie lubię, gdy są jakieś afery czy pretensje do mnie. Nigdy nie lubiłam być w centrum uwagi. Gimnazjum podniosło moją pewność siebie bardzo wysoko, ale wciąż jestem nieśmiałą dziewczyną, która woli siedzieć cicho.
Średnią na świadectwie w pierwszej klasie miałam według mnie dobrą, chociaż pamiętam, że nie odpowiadała mi całkowicie jeszcze dwa lata temu. Obecnie nie wiem co bym dała, żeby mieć taką w tym roku. W każdym razie udało mi się mieć pasek. 
Postanowiłam, że o klasie drugiej i trzeciej napiszę w oddzielnych postach, które będą pojawiały się dzień po dniu, bo dość sporo tego wyszło jak na jedną notkę. Także moją rozprawkę o drugiej klasie będziecie mogli przeczytać jutro, a o trzeciej w sobotę :).
Do następnej, xoxo

 jacket - sinsay | t-shirt - house | trousers - butik miejscowy

Komentarze

  1. Ja od przedszkola mam cały czas tą samą klasę (te same osoby) :(
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyglądasz :*
    Życzę ci powodzenia w 3 klasie. ;) Bardzo miło mi się czytało. Zapraszam serdecznie do mnie kochana możesz poklikać w klik u mnie. ?
    nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia Kochana! :-) etap gimnazjum wspominał całkiem miło,ech,kiedy to było, hehe :-) Buziaki!

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jesteś :*
    Obserwujemy? :) Daj znać u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety w gimnazjum nie zaczęłam "nowego życia", aczkolwiek licze na to w liceum ;) Życzę Ci powodzenia w 3 gimnazjum, przeżywam to samo ;)
    Śliczne zdjęcia!

    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. podobają mi się zdjęcia <3

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz !
    Zapraszam do mnie kllaudy.blogspot.com ! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też chyba lepiej wspominam gimnazjum niż podstawówkę :D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja wolałabym wrócić do swojej klasy w podstawówce która była zgrana i poszłaby za sobą wszędzie :) Aktualnie jestem w 3 gim i ogólnie szkoła sportowa to trochę inaczej jeden chłopak w klasie reszta dziewczyn i nie odczuwam tutaj tej atmosfery nie narzekam, ale przed te 2 lata nie zżyłam się na tyle jak ze starymi osobami :)
    .
    http://paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też lepiej wspominam gimnazjum ;D
    Ślicznie ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna z Ciebie dziewczyna ;) Jestem trochę starsza i... wyszłam za mąż za kolegę z klasy z gimnazjum ;D
    Pozdrawiam i obserwuję, zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietnie wygladasz!! <3 buziaaak <3

    Moj blog: http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie! <3
    Ja już obserwuję czekam na Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  14. jaką masz sliczna kurteczkę ! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz