Hejka, pominę od razu fakt, iż nie było mnie tu ponad dwa tygodnie, bo to jest u mnie ostatnio regularność, jeśli chodzi o bloga. Chyba naprawdę muszę to zmienić. Ale wróciłam za to dużo bardziej zmotywowana do pracy nad postami. Zostały dwa tygodnie, a ja z mojej listy celów na tegoroczne wakacje nie odhaczyłam jeszcze poprawy w blogowaniu. Trzeba to zmienić.

Dzisiaj chcę się z Wami podzielić przepisem na racuchy owsiane. Nie musicie się bać jak nie lubicie takich potraw, ponieważ płatków owsianych właściwie tu nie czuć. 

Składniki:



☻50 g płatków owsianych
☻ 80 g mąki pszennej
☻ 2 jaja (które zapomniałam położyć wyżej na zdjęciu haha)
☻ 2 łyżeczki miodu 
☻ 200 g borówek amerykańskich lub jagód
☻ (czubata) łyżeczka proszku do pieczenia
☻ banan, jagody goji

Sposób przygotowania:
Płatki zmiksuj blenderem i przesyp do miski. Dodaj mąkę, 2 jaja, miód oraz proszek do pieczenia. Miksuj przez ok. 2-3 min. Następnie wsyp borówki i przemieszaj łyżką. Smaż nie za duże porcje na wolnym ogni, póki się nie zarumienią. Możesz udekorować je plastrami banana i posypać jagodami goji.


Smacznego!





 Ciekawostka: pięć takich racuszków to 200 kcal tylko, a są bardzo sycące, więc z pewnością się najecie. Idealne danie dla osób prowadzących dietę.

Komentarze

  1. Zawsze uwielbiałam racuchy z jabłkami i nie próbowałam ich pod inną postacią,ale twój post mnie zachęcił do posmakowania z takimi produktami :)
    Post dodałam do zakładek i mam nadzieję,że niedługo skorzystam z przepisu ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. tez robie :) troszke inny przepis mam jednak :)
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/08/red-lip.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post i blog! ♥ Zostaję na dłużej.

    Zapraszam do szczerego komentowania i obserwacji,
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. mniam <3
    musza byc pyszne
    http://faashionpashion.blogspot.com/2015/08/books-and-cosmetics.html nowy post zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. na pewno smaczne :)

    zapraszam do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak pysznie wyglądają <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygladaja smakowicie ale z bolem nie moge icg sprobowac :( Kiedys widzialam podobny przepis na nalesniki z platkami owsianymi :D

    Zapraszam; http://vframlii.blogspot.nl/2015/08/wielki-powrot.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku ale bym zjadła takie placuszki! Zostańmy w kontakcie :) W wolnej chwili zapraszam do mnie, może mój blog Ci się spodoba i zostaniesz na dłużej? :)
    royal-princes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pysznie wyglądają ♥

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają pysznie, myśle że na pewno wykonań ten przepis :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko:*
    Ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie obiady! Są mało kaloryczne i mega smaczne :)
    Chyba zrobię je jutro na obiad, tylko zamiast bananów i jagody goji dodam cukinię :)
    Świetnie wyglądają :)

    http://black-rose-poland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądają przepysznie ! :D Warto będzie spróbować zrobić takie racuszki :)
    A teraz zapraszam cię na mojego bloga którego zaczynam -> http://elorasti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy blog i ładne zdjęcia! ♥ Podoba mi się :) Ja zapraszam Cie do siebie i zachęcam do obserwacji oraz kliknięcia "Lubię to!" jeśli Ci się oczywiście spodoba! Dzięki :) Pychota! ♥
    http://lovelysoophie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. pysznie wyglądają :)

    dariaa-blog.blogspot.com ----> Zaobserwuj! ♥ Będzie mi bardzo miło!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mniam, wypróbuję! :D

    http://dailx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz