Heiika misie. 
Za nami już połowa wakacji, a ja dalej nie przekroczyłam granicy mojego województwa (nie licząc ślubu w Bydgoszczy). Od piątku jestem u mojej siostry i cały weekend spędziłyśmy w Sopocie na dog games'ach. Niestety moja siostra musiała zrezygnować z udziału, a mój pies raczej się nie nadaje, choć myślałam o rozpoczęciu trenowania flyball'a ze Sky'em, ponieważ szybkością nie gardzi haha.
Oprócz flyball'a było również agility i występy z frisbee. Szczerze mówiąc aż tak bardzo mnie do tego wszystkiego nie ciągnie, ale chętnie bym wróciła po kolejny zielony koktajl haha. Tylko następnym razem bez mojego psa, ponieważ wyjście z nim do miejsca gdzie jest tak dużo rowerów grozi mi straceniem ręki, a jego głosu (pies ma głos? XD chodzi o szczekanie haha).
U mojej siostry zostaje do piątku. Cieszę się, że zawsze w wakacje na tak długo do niej jadę, ponieważ tu mam swój spokój. Jednak z drugiej strony nie mogę się doczekać, gdy zobaczę się z przyjaciółmi znowu. 
Tak ps. Na mojej wakacyjnej liście celów jest coraz więcej haczyków, co oznacza, że bardzo mało mi zostało rzeczy do zrobienia z czego się bardzo cieszę :).
Do zobaczenia w następnym poście, xoxo





Komentarze

  1. Świetne zdjęcia kochana. :)
    Bardzo miło mi się czytało.Fajnie piszesz nie moge się doczekać kolejnego postu ;)
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com?

    OdpowiedzUsuń
  2. z chęcią wybrałabym się na takie wydarzenie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie byłam w Sopocie ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna akcja, a i zdjęcia bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej, jakie śliczne psiaki!
    http://colorful-tiger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia i genialna akcja ! ;)

    http://wana-wanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. SUPER ZDJĘCIA! I PIEEEEKNE PIESKI <3 xxx

    Zapraszam na nowy post! Jeśli się spodoba skomentujcie i zaobserwujcie bloga! BUZIAAK <3 xxx
    veronicas-veronicass.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz