Koniec wychodzenia do 22.00(+), koniec spania do której godziny się chce, koniec spędzania całego dnia na dworze, koniec robienia tego, czego się chce, koniec mówienia, że ma się na wszystko czas...
Koniec wakacji.
Aż trudno mi jest o tym pisać. Te dwa miesiące błyskawicznie mi zleciały. Czuję jakby był początek lipca i dopiero się zaczęła ta wyczekiwana przez prawie wszystkich uczniów przerwa od nauki. 
Mimo, że w te wakacje raczej nie odpoczęłam, ponieważ moje nogi codziennie gdzieś wędrowały, to zaliczam je do najlepszych, pod wieloma względami. Nie wyjechałam nigdzie dalej, nie licząc Wrocławia, z którego zdjęcia dodam niedługo tutaj. Spędziłam tam zaledwie dwa dni. Wystarczyło, aby się dokochać w tym cudownym mieście, bo już wcześniej byłam w nim zakochana. 
Ciągle dopisuje moje cele na te wakacje i aktualnie zostało mi ich siedem. W sumie jest to dla tylko siedem, jednak każde z nich wymaga trochę czasu, a raczej pracy. Czasu mam zawsze na wszystko, tak mówię. Jednak patrząc na to z innej strony - mój grafik jest napięty, nawet w wakacje, ale o to mi chodziło. Nie chciałam zmarnować ani jeden chwili, tylko nimi żyć, czyli carpe diem kochani.
Niedawno odnawiałam mojego bloga i chyba muszę się znowu za to wziąć, ponieważ znudził mi się ten design i to bardzo. Blog potrzebuje jakiejś zmiany i to najlepiej bardzo dużej. Oprócz tego, że był to mój plan na wakacje, to i tak lepiej teraz to zrobić, bo potem mogę mieć problem z postami, żeby pojawiały się w miarę regularnie. 
Będę musiała w tym tygodniu też pójść i wywołać wszystkie zdjęcia z wakacji. Planowałam zrobić sobie kolaż na ścianie w pokoju. Czekałam na wakacje, żeby mieć na to więcej czasu, jakby mi się np. nudziło, jednak nudy nie było w ogóle praktycznie. I został na to tylko tydzień, bo wątpię, że w czasie roku szkolnego będzie mi się chciało w takie coś bawić. 
Naprawdę, nie wyobrażam sobie chodzenia do szkoły. Tak bardzo się odzwyczaiłam od niej, że chciałabym jeszcze chociaż miesiąc wakacji. Tym bardziej jak pomyślę o sprawdzianie z historii już w drugim tygodniu szkoły, ehh. Dobra, koniec marudzenia, takie jest życie i trzeba na nie patrzeć tylko z pozytywnej strony i dostrzegać tylko te dobre rzeczy. W końcu będę miała swoich przyjaciół wszystkich na miejscu, w szkole i będę mieć więcej czasu na inne rzeczy. Jednak w tym roku też muszę wziąć się porządnie do nauki, żeby dostać się do dobrego liceum za rok. Tak się teraz zastanawiam... jak będę wyglądać za rok haha. Nie wyobrażam siebie w ogóle jako licealistkę. To tak poważnie brzmi.









Komentarze

  1. strasznie szybko te wakacje minely!
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/08/porto-taverna.html

    OdpowiedzUsuń
  2. szybko zleciało ;p

    zapraszam również do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wakacje bardzo szybko zleciały. Trzeba czekać rok na kolejne :/
    http://monikakurek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo szybko zleciały te wakacje. Ja nie mogę się doczekać pierwszego dnia w szkole :)) Śliczne zdjęcia :*

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj no tak, koniec wakacji, szkoła się zaczyna :(
    Ja też jak wychodziłam z gimnazjum, nie wyobrażałam sobie jak to będzie. Ale spokojnie, tera idę do 3 klasy technikum i jest super ;)
    Wbijaj na mój blog-> http://elorasti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że wakacje Ci minęły jak najlepiej! :)
    Świetne zdjęcia <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak wakacje już się kończą :( a niedawno się zaczynały :( świetne zdjęcia :) obserwuje i liczę na to samo :) w wolnej chwili zapraszam do mnie caroliv-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. wielka szkoda że wakacje się już kończą, ale prawdę mówiąc to rok szkolny też szybko minie
    czy mogła byś poklikać u mnie w linki bardzo proszę
    może wspólna obserwacja?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za milutki komentarz u mnie!
    To naprawdę dużo dla mnie znaczy i jest ogromną motywacją.
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne okulary!;)
    Obserwujemy?;)
    +Jeśli masz czas, poklikaj proszę w linki w poście;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi też te wakacje bardzo szybko zleciały.. Poklikałabyś u mnie w linki? Byłabym wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia :) Bardzo podobają mi się okulary!

    Pytałaś o obs, więc ja już i czekam na Ciebie :) IMMH FashionBlog(klik) .

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś tak ładna *.*
    pytałaś o wspólną obserwację :* Ja już obserwuję i liczę na rewanż :)
    http://pamellee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega blog ;>
    Zapraszam do obserwacji flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Też się zastanawiam kiedy te wakacje zleciały :O Nie powiem,przydałoby się jeszcze trochę wolnego!
    Piękne zdjęcia :))
    nataszablogg.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny blog i świetne zdjęcia! :)
    Czy mogłabyś poklikać w linki w poście,który załączam poniżej? Byłabym baaardzo wdzięczna! zapraszam do mnie! ♥
    http://lovelysoophie.blogspot.com/2015/08/my-wishlist-from-cndirect.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Szybko minelo..:(

    Buziaki!
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne okulary
    http://oliwialiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. niezłe okulary :)
    obserwujemy? pink---place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. obserwuje
    oliwialiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia!

    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. ładne zdjęcia :-)
    piękne okularki :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. też nie wyobrażam sobie powrotu do szkoły :/
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    OdpowiedzUsuń
  24. Tak bardzo nie chce wracać do szkoły :)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Jesteś bardzo ładną i fotogeniczną dziewczyną!!!!!!
    Pomogłabyś mi? Poklikałabyś na mojej stronie? Mój blog - twoimioczami / przesyłka od dresslink

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak to ostatni tydzień? :( Jeszcze nie dawno był 1 lipca :Cc

    oliwia-liv.blogspot.com <-- zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Też muszę wywołać zdjęcia! :) Wakacje bardzo szybko zleciały, przydałby się jeszcze miesiąc :D

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mi tez te wakacje zleciały baaardzo szybko.. Poklikałabyś u mnie w linki? Byłabym wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne zdjęcia ;)
    wspólna obserwacja?
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. te 2 miesiące mega szybko mi minęły ! :c
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ehh niestety znowu trzeba będzie się przyzwyczajać do szkolnego stylu życia, ale co zrobić :/ Ważne, że będziesz mieć dobre wspomnienia z wakacji i świadomość, że wykorzystałaś je w 100% :D Zdjęcia bardzo fajne, też planuję zebrać wszystkie najfajniejsze zdjęcia z wakacji i je wywołać :D
    Pozdrawiam ^^ :D
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. obserwuje i liczę na rewanż :)
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. super zdjęcia
    czy mogła byś poklikać u mnie w linki bardzo mi na tym zależy z góry dziękuje
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja jestem gotowa na nadchodzący rok szkolny. Pełna motywacji i pozytywne nastawiona. :)

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  35. Szkoda, ze te wakacje tak szybko minęły :(

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. jakie świetne okulary!;)
    Jeśli masz czas poklikaj proszę u mnie w linki w poście;)

    OdpowiedzUsuń
  37. wakacje minęły zdecydowanie za szybko. :(
    http://m-insomnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. tak ciężko się przerzucić z wolnego czasu, późnego wstawania i wolności na to, że znów trzeba będzie chodzić do szkoły, ja wiem. ale będzie dobrze! :*

    OdpowiedzUsuń
  39. JA JUZ NIESTETY CHODZE 2 TYGODNIE DO SZKOLY ALE TOBIE ZYCZE POWODZENIA!! BUZIAAK <3 xxx

    KOCHANI ZAPRASZAM NA NOWY POST! JESLI SIE SPODOBA TO SKOMENTUJCIE I OBSERWUJCIE BLOGA <3 BUZIAAK
    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  40. Super zdjęcia:) Może wspólna obserwacja? http://diamondbloger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Super wyglądasz:) Może wspólna obserwacja? http://fashiongllam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja też nie mogę uwierzyć, że to już koniec wakacji. Śliczne zdjęcia.
    Obserwujemy?
    http://martiinaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. wszędzie czytam o tym końcu wakacji, ja osobiscie z kjednej strony się ciesze, ale mam teąż dużo obaw i sama już nie wiem .. sliczne zdjęcia :)
    \by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. zdecydowanie za szybko zleciały:(
    Pozdrawiam ♥
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Mi tak samo jak tobie, wakacje zleciały baaaardzo szybko :)

    Może wspólna obserwacja? Jeśli tak daj znać na blogu :)
    http://majka-majkaa-blogger.blogspot.com
    Zapraszam !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz