Przysięga małżeńska jest najważniejszą przysięgą w naszym życiu. Ślubujemy sobie nawzajem miłość, wierność i uczciwość do końca naszego życia oraz, że nie opuścimy się nigdy, aż do naszej śmierci.
Para, która decyduje się wziąć ślub powinna być według mnie w stu procentach pewna, że chcę resztę swojego życia przeżyć właśnie z tą osobą. Zamieszkać z nią w jednym domu, założyć z nią rodzinę, czuć się w jej towarzystwie swobodnie. I mimo wielu kłótni, kochać druga osobę tak samo jak kochało się ją przed ołtarzem. 
Uwielbiam patrzeć na starsze małżeństwa, które może miały już swoje srebrne lub nawet i złote rocznice i zachowują się jakby byli dwudziestoparoletnimi nowożeńcami. Jest to strasznie urocze. 
Ja sobie nie wyobrażam jeszcze mojego małżeństwa i zawsze się zastanawiałam jak to jest, że ludzie decydują się być ze sobą już NA ZAWSZE. Ale do tego jest w znacznej większości przypadkach potrzebna miłość, której raczej jeszcze nie zaznałam. 






Niby mówiło się często "coś Ci powiem, ale nikomu nie mów! Zakochałam się w Tomku"(przypadkowe imię haha),
ale gdy każdy dorósł, to śmiał się z tego i okazywało się, że chłopak, a raczej chłopiec był po prostu ładny, no ewentualnie może to było zauroczenie, jak się już wiedziało, że coś takiego też jest.
Niektórzy miłością nazywają zwykłe "motylki" w brzuchu, dla mnie musi być to coś większego i coś, co się czuję dopiero gdy się naprawdę dorośnie. 
 Jednak, gdy patrzę na niektóre szkolne pary, czyli osoby, które mają piętnaście - szesnaście lat, to widzę pomiędzy nimi miłość, a nie coś kruchego. Bo nie każdy wytrzyma w tym wieku ze sobą cztery lata i więcej (przykład z naszej szkoły podałam).
Prawdziwa miłość jest wtedy, gdy szczęście drugiej osoby jest ważniejsze niż własne.
Ten post powstał, ponieważ zainspirowało mnie jutrzejsze wesele mojego kuzyna, a gdybym chciała o tym pisać jeszcze kiedyś na blogu, to musiałabym się pewnie zakochać albo poczekać na kolejne wesele. Także wolałam skorzystać z tej niecodziennej okazji haha.

"Miłość jest jak wojna. Łatwo ją zacząć, ale ciężko skończyć."
"Przyjaźń często kończy się miłością, ale miłość przyjaźnią nigdy." ( co to drugiej części, to w sumie nie byłabym taka pewna tego)
"Szczęśliwi Ci, którzy mają siebie i swój świat, nie przejmując się tym, co myślą o nich inni."
"Największe w życiu szczęście, to pewność, że jest ktoś, kto kocha Cię mimo wszystko."

Pozdrawiam cieplutko, xx






Fotograf: Izabela Kwidzińska
 (z blogu http://yelloow-book.blogspot.com)

Komentarze

  1. Bardzo spodobały mi się zamieszczone przez Ciebie cytaty :) Szczególnie pierwszy

    Zapraszam do nas:)
    sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny post i zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatni cytat taki piękny <3
    Super zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też sobie nie wyobrażam własnego ślubu.
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post :) Dokładnie można mieć 15 lat i zakochać się szczerze :) Ale ważne żeby czuć więcej niż zauroczenie :)
    .
    http://paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham takie przemyślenia :P I zgadzam się z tobą w 100% co do tych "zakochań". Sama przeżyłam coś takiego kilka lat temu, a teraz jak o tym pomyślę, to sama się z siebie śmieję :P

    http://threecatsproject.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo miło mi się czytało.Fajnie piszesz nie mogę się doczekać kolejnego postu ;) Obs za obs ??
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post czeka tylko na twoje przeczytanie. :)
    Kochana chciałabym bardzo nadal współpracować z pewną firmą Dresslink mogłabyś mi pomóc i poklikać w kliki w ubrania.
    To dla mnie ogromnie ważne odwdzięczam się obserwacją lub czymś innym to zależy co byś chciała w zamian. Blogerki powinny sobie pomagać. Z góry ślicznie dziękuję.
    Zapraszam do mnie http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. dokładnie, zgadzam się z Tobą :)

    zapraszam także do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłość... jestem za młoda aby się na niej cokolwiek wypowiedzieć. Raz byłam zakochana. A miłość nigdy nie przechodzi i mimo, że było to 2 lata temu to nadal się ją czuję... nie lubię tego uczcia. a co do posta to jest cudowny!
    _________
    Miałabym ogromną prośbę! Zaczęłam współpracę i potrzebuję bardzo kliknięć! Jeśli zechcesz mi pomóc to nie zapomnij poczekać 15 sekund, bo inaczej kliknięcie będzie nie ważne! Jeśli pomożesz, nie zapomnij napisać o tym w komentarzu, a bedę starała się odwdzięczyć najlepiej jak mogę! zapraszam do siebie ✿♡KLIK♡✿

    OdpowiedzUsuń
  11. Hah taki fajny post!
    Bardzo podobają mi się tez zdjęcia i outfit :)
    Todayistheend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Każdy ma gdzieś tam zapisany moment w którym ma się tak naprawdę zakochać, jeden wcześniej drugi później, zdarzają się przypadki kiedy ktoś jest samotny do końca życia. Fajny post i bardzo ładne zdjęcia ;P
    Zapraszam na mojego bloga --> Klik <--

    OdpowiedzUsuń
  13. Na tak ważny krok jak małżeństwo potrzebna jest duża odwaga, pewność, ale przede wszystkim do tej chwili trzeba dojrzeć. Budzenie się przy ukochanej osobie do końca swoich dni to coś cudownego. ,,Nie zabiorę Cię wysoko, ale możemy spaść razem." :)
    Razem z siostrą zapraszamy Cię na naszego bloga:
    http://fiind-yourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślę, że ludzie po prostu chcą się wreszcie ustatkować i zaznać choć trochę spokoju. W momencie brania ślubu oboje mogą być święcie przekonani o tym, że chcą spędzić razem resztę życia, ale przez wiele lat człowiek się bardzo zmienia, w tym jego poglądy, mogą wydarzyć się rożne rzeczy i ta pewność która była kiedyś-znika.

    http://lazurytoweniebo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny post, a zdjecia świetne! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny blog zapraszam na mojego jest nowy wpis http://secretgirlblogsg.blogspot.com/2015/07/secret-girl-od-czegos-trzeba-zaczac.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja już mam wybranka :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki genialny outfit , masz świetną figurę :D

    wana-wanaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda że coraz więcej par się rozchodzi . Kiedyś było inaczej.. Jeśli coś się psuło, to się to naprawiało, a teraz ludzie o to nie dbają. Wooah.. 4 lata? To musi być coś prawdziwego .

    Serdecznie zapraszam do mnie: http://world-of-sandra-anna.blogspot.co.uk/
    Może zaobserwujesz mojego bloga? Będę bardzo wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
  20. mój najdłuższy związek to pół roku
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia :* pozdrawiam i zapraszam do mnie http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziewczyno masz 15 lat!!! Daj sobie czas na jakąś miłość, a nie...
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Super zdjęcia :) Masz rację, niestety przysięga małżeńska znaczy coraz mniej w dzisiejszych czasach.. Ja jednak uważam, że o miłość trzeba cały czas walczyć, więc wierzę, że można się związać na całe życie :)

    Bardzo proszę o kliknięcie w linki pod ostatnim wpisem :) http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne zdjęcia! zgadzam się z Tobą że prawdziwa miłość jest dopiero wtedy gdy szczęście drugiej osoby jest ważniejsze niż własne.
    pozdrawiam,patrycjachojnacka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo mądre przemyślenia. Zgadzam sie z nimi :)
    Co prawda, czasami śmieszą mnie 12/13 letnie pary, które kończą się po paru tygodniach. Ale gdy ktoś jest ze sobą już 3 lata, to jest coś :)

    http://aniaas-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładne zdjęcia! Cudownie przygotowany post. Nie mogę zbyt wiele powiedzieć o miłości, ale kto wie. Może kiedyś się to zmieni :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  27. Na wszystko przyjdzie czas. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowne zdjęcia :) Post świetnie się czytało

    wiktoriabaran141.blogspot.com *zapraszam, dopiero zaczynam :)*

    OdpowiedzUsuń
  29. Też mam takie zdanie o miłości :) Czasami trzeba rozróżnić miłość od zauroczenia :)
    Pozdrawiam :*
    Nellyer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Sama znam przykład gdzie miłość zakończyła się przyjaźnią, po prostu stwierdzili, że lepiej nadają się na przyjaciół niż kochanków. Teraz każdy z nich znalazł swoją drugą połówkę ;)
    Pozdrawiam Randaksela
    Pudełko w piwnicy
    Zorza poranna

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgadzam się z tym co napisałaś. Najbardziej żenuje mnie, gdy patrze w swojej szkole na te pary gimbusów (bez obrazy dla gimnazjalistów rzecz jasna), które całe przerwy siedzą i nawet ze sobą nie rozmawiają, tylko się przytulają, na portalach społecznościowych typu ask piszą, że chcą być ze sobą już do końca, a po miesiącu, dwóch, gdy zerwą ze sobą, udają, że się nie znali, jedno drugiego z błotem miesza. Nie mam słów na takie rzeczy, to jest temat do którego trzeba dorosnąć.
    Btw., bardzo ładnie piszesz. :)
    Zaobserwowałam i zapraszam do siebie.
    knigtterss-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz w 100% rację! Podzielam Twoje zdanie!!!
    Kupiłam nareszcie domenę!!! Ale pojawił się problem. Założę się, że nie widzisz moich postów na blogger.com/home. Żeby naprawić ten błąd MUSISZ wejść na mojego bloga, odobserwować go, odświeżyć stronę i zaobserwować ponownie. Problem zniknie :-)
    To problem spowodowany podczepieniem pod bloga nowej domeny, podobno to normalne. Ale jeśli zrobisz to, co napisałam, będzie w porządku :*
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowskaOfficial♡

    OdpowiedzUsuń
  33. Widzę, że masz 15 lat. W Twoim wieku jeszcze o miłości nie myślałam, nie byłam zakochana ale teraz jestem już po tej najważniejszej przysiędze, w tym roku będzie 4 rocznica :) Piękne wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ładne zdjecia :)
    Może obserwujemy? Jak tak to daj znać u mnie na blogu.
    Pozdrawiam
    mary-and-mint.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. ja aktualnie mam szczęście, bo mam swoją drugą połówkę i chyba mogę już powiedzieć, że doświadczyłam tego uczucia miłości :))
    ♥Niebieskoholiczka(klik)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne butki <3

    Obserwuję! Za komentarz do najnowszego posta odwdzięczam się trzema komentarzami i obserwacją, jeśli jeszcze nie zaobserwowałam. Dodatkowo klikam w bannery i linki, jeśli masz :)
    www.sandrakopko.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ładnie to wszystko napisałaś :) Uwielbiam kiedy ktoś w poście pisze coś od siebie :)
    To w blogach podoba mi się najbardziej.

    Nowy post, zapraszam ;)
    http://coffeebookandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. dla mnie to piękny widok, gdy widzę starszych ludzi, którzy spędzili ze sobą całe życie :)
    mam nadzieję, że również doczekam się tak szczęśliwej, wspólnej starości :)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  39. Ciekawy post! Bardzo ładne zdjęcia :)

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki i banner z dresslink :) Bardzo mi na tym zależy. - IMMH FashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  40. Zaobserwowałam, czekam na Ciebie :)
    mary-and-mint.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ciekawy post, fajnie się czyta i przegląda zdjęcia, będę wpadać częściej i zapraszam do mnie http://styledivision1.blogspot.com publikujemy tam zdjęcia swoich stylizacji, pozdrawiam i czekam na kolejnego posta. :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgadzam się w 100% c:


    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. zgadzam się z tym cytatem o wojnie xD

    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    Mój blog - byAjina
    KONKURS FOTO klik

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękna zdjęcia :)
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do WALK TRENDY w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze stylizacje, które mogę urozmaicać dzięki WALK TRENDY. Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Jeśli poklikasz koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)
    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  45. Małżeństwo to jednak spore zobowiązanie, ale jeśli ludzie naprawdę się kochają to myślę, że są gotowi na wyrzeczenia i poświęcenia.

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  46. Też jestem pod wrażeniem, kiedy dowiaduję się, że jakieś małżeństwo mimo 50 lat spędzonych razem zachowuje się tak, jak kiedyś. To piękne i sama chciałabym kiedyś takiego czegoś doświadczyć :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. ja mam nadzieję, że nam z chłopakiem się uda i kiedyś złożymy sobie tą przysięgę :D
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  48. wg mnie miłośc jest wtedy, kiedy akceptujemy wszystkie wady drugiej osoby i wcale nie chcemy jej zmieniac;)
    Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Moim zdaniem większość związków które się rozpada to te gimnazjalne :')
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Prowadzisz bardzo interesującego bloga, naprawdę! Będę częściej wpadać, bo warto ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ♥ Poklikasz w ostatnim poście? W zamian cię zaobserwuję :)
    *TUTAJ*

    OdpowiedzUsuń
  51. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  52. Obserwuje, czekam na Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Jeej jakie Ty masz piekne wlosy ;)

    stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Mądrze napisane, fajny look :)
    Zapraszam do mnie już dzisiaj na nowy post kllaudy.blogspot.com :)!
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Super!
    Zapraszam wszystkich do mnie: mrsfashiiion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz