Witam, jak wakacje? U mnie zaczęły się one idealnie. Nie zmarnowałam póki co ani jednej minuty. Jedyne, co chcę zrobić, to napisać listę moich wakacyjnych celów, ponieważ cały czas z tym zwlekam. Chciałabym, aby były one nieco szalone i trudne, więc pomyślałam sobie,
UWAGA,
abyście Wy mi napisali w komentarzach jakieś wyzwania, które napisałabym na swojej liście i wybrane pokazała w niektórych postach, które się pojawią w te wakacje.
Bardzo proszę o pomysły :).





 Przejdźmy może do głównego tematu dzisiejszej notki, a mianowicie... zostałam nominować do LBA przez blog http://threecatsproject.blogspot.com, za co niezmiernie dziękuję, bo bardzo lubię robić na swoim blogu posty w stylu jakiś tagów :). Bez dłuższego rozpisywania się, może zacznę odpowiadać na zadane mi pytania.

1. Gdybyś mogła przenieść się w czasie, jaka byłaby to epoka i dlaczego właśnie ta?
Gdyby mogła przenieść się w czasie tylko na chwilę, wybrałabym wiek XVIII, czyli romantyzm. Czemu? Nie wiem właściwie. Działo się tam wtedy sporo, mogłabym zobaczyć jak żyli kiedyś ludzie, mimo, że te czasy wcale nie są tak nam odległe, bo to zaledwie 2 wieki tylko.

2. W jakim wnętrzu czujesz się najlepiej?
Nie wiem dokładnie o co chodzi. Czy o pomieszczenie, czy o cechę/charakter. Jednak myślę, że o to drugie. Na ogół jestem raczej spokojną osobą, która stara się ukrywać swoje zdenerwowanie.



3. Co jest ci potrzebne do szczęścia?
Nic. Wiem, że nie jestem w stanie posiadać wszystko, co bym chciała. Jednak to, co mam teraz wystarczy mi, aby była szczęśliwą osobą.

4. Lubisz czytać baśnie albo legendy?
Bardziej legendy. W gruncie rzeczy, ciekawią mnie one, mimo, że małe prawdopodobieństwo jest, że to, co z nich można się dowiedzieć było prawdą.

5. Wolisz sukienki czy spodnie?
Zdecydowanie spodnie. Sukienki noszę bardzo rzadko, bo źle się w nich czuję. Jednak ogólnie patrząc na te rzeczy na wieszaku, to wybrałabym sukienkę chyba, ponieważ bardziej mi się one podobają ( są ciekawsze(?) )


6. Lubisz przeglądać albumy ze zdjęciami?
Tak, kocham patrzeć na moją chłopięcą mordkę haha (mama mi zawsze ścinała włosy krótko) i oglądać jak moja rodzina się strasznie zmieniła. Bardzo lubię wspominać te czasy, bo były one naprawdę cudowne. Bez komputerów, telefonów, prawie wszystkie zdjęcia robione na dworze, czy w lato, czy zimę. No cóż, w wannie też się jakieś znalazły. Nie wiem czemu rodzice robią swoim dzieciom zdjęcie w wannie, bo nie tylko u mnie jest taki zwyczaj jak po czasie stwierdziłam.

7. Jadłaś kiedyś kanapkę z żółtym serem i ogórkiem kiszonym? Jeśli tak, co sądzisz, jeśli nie - spróbuj!
Chyba jadłam, a bynajmniej jak sobie w myślach próbuję połączyć te dwa smaki składników na kanapce, to jest ona w moim guście haha. Ale rzadko jem żółty ser i ogórka kiszonego.

8. Jak trafiłaś na naszego bloga? ;)
Kiedyś skomentowałyście mi post i tak trafiłam na Waszego bloga, na którym już zostałam :).

9. Jakie filtry na Instagramie lubisz najbardziej? (Jeśli jesteś zbyt mainstreamowa na Insta to przepraszamy)
Jeju, nie znam ich na pamięć, muszę zobaczyć. Crema i Willow chyba.






10. Czy oglądasz jakieś seriale? Jeśli tak to jakie i dlaczego właśnie te?
Oglądałam Teen wolf. Jeśli ktoś wie gdzie mogę obejrzeć 5 sezon to bardzo proszę o pomoc :D. Bo wiem, że już jest na pewno.
Aktualnie oglądam The hundred.
Oba seriale można zaliczyć do dramatu, są one fantastyczne, nie są one typowo życiowe. Dzieję się w nich trochę akcji, bitew. Czyli takie, jakie lubię.

11. Oglądasz bajki Disney'a? Jeśli tak, to jaka jest twoja ulubiona?
Oglądałam. Teraz bardzo rzadko. Musiałabym się naprawdę nudzić, żeby sobie ją włączyć i zacząć oglądać. Najbardziej chyba lubiłam Króla Lwa, Królewnę Śnieżkę, 101 dalmatyńczyków i Kubusia Puchatka.



top - C&A | jeans - H&M | shirt - stokki | necklace - yes

1. Jak chcesz, aby wyglądały Twoje wakacje?
2. Lubisz czytać? Jeśli tak, poleć swoje 3 ulubione książki.
3. Jak długo blogujesz i jak to się zaczęło?
4. Opisz swoje życzę w 3 słowach.
5. Czym jest dla Ciebie przyjaźń?
6. A czym miłość?
7. Masz rodzeństwo? Jeśli tak, wstaw z nim zdjęcie.
8. Czym się interesujesz?
9. Jak widzisz swoją przyszłość?
10. Masz zwierzęta w domu? Jak takie, to jakie?
11. Napisz, czym dla Ciebie jest blogsfera.
Nominuję:
http://rilseee.blogspot.com
http://wy-stardoll.blogspot.com
http://ewamaliszewskaoff.blogspot.com

Do następnego ♥

Komentarze

  1. Oddać świadectwo Karolowi

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo, bardzo, bardzo dziękuję, że zgodziłaś się odpowiedzieć na nasze pytania. Nic tak bardzo nie cieszy blogera jak wzajemne udzielanie się ;)
    Jeśli chodzi o 3 pytanie, to byłyśmy ciekawe waszych interpretacji, bo pokój też się zalicza. Ale większość osób i tak decyduje się na charakter ;P
    A co do 6: w mojej rodzinie też panowała moda na dziecięce zdjęcia topless w wannie. Teraz już wiem, czego nie robić swoim dzieciom. Jeśli je w ogóle będę miała. Jeśli jakiś facet mnie w ogóle zechce xd
    Na koniec jeszcze raz, w imieniu reszty Kotów podziękuję. Mam nadzieję, że to nie koniec naszej "współpracy". :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba każdy bez wyjątku ma zdjęcia w wannie. Nie ma nic w tym wyjątkowego dla osób 3, jednak dla ludzi w około ciebie, były to wyjątkowe chwile. Sama miałam okazję fotografować mojego chrześniaka i poznałam to uczucie. Tego nie da się opisać.

    Pozdrawiam
    http://edzia-photoamator.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nominację oraz tobie też jej gratuluję :* Gdy zabraknie mi pomysłów na posty z chęcią odpowiem na pytania do LBA :*
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post!
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/07/pasiaste-ogrodniczki.html

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny outfit, mega wygląda ta koszula w połączeniu z tym topem ;)

    ♥donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam, pojawił się nowy wakacyjny post z #OOTD ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. W 2 pytaniu jednak nie doszukiwałabym się głębszego znaczenia i wzięła to jako pomieszczenie haha
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję bardzo kochana za nominację. Bardzo ciekawych odpowiedzi udzieliłaś. Niestety ja już byłam sporo razy nominowana, więc nie skorzystam. Ale jeszcze raz bardzo dziękuje ;*
    Cudownie wyglądasz. Zazdroszczę figury *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaaa, nie znoszę kanapek z serem i ogórkiem, fuj! I baaardzo ładna ta koszula!

    KONKURS U MNIE - ZAPRASZAM
    >> beauty bevst << klik klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne zdjęcia!
    Mnie na szczęście mama nie pokarała krótkimi włosami w dzieciństwie :)
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do ROMWE w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze look'i co umożliwia mi ROMWE. Byłabym bardzo wdzięczna, po kliknięciu w każdy link trzeba poczekać 15 s na tej stronie, bo inaczej kliknięcie się nie liczy. Koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję nominacji.Też wolę chodzić w spodniach :)
    life-by-katee.blogspot.com ~ zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję Ci tej nominacji :) również noszę rzadko sukienki, sto razy bardziej wolę spodnie c: ja także uwielbiam przeglądać albumy ze zdjęciami. Cała masa naprawdę ładnych zdjęć, jesteś bardzo fotogeniczna! ;)
    [klik]

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję nominacji. Piękne zdjęcia <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję nominacji! Ja nie wyobrażam sobie chodzić w sukience :P

    rules-are-boring.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale masz brzuch *.* Gratuluję nominacji :)
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne zdjęcia
    gratuluje nominacji
    wspolna obs ? zacznij i daj znac paperlifex33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne zdjęcia, gratuluje nominacji :>
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    http://klaudiaworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. super poodpowiadałaś :)
    Wsp obserwacja?
    Pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczniutki outfit! <33

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Naprawdę pomysłowe pytania, chociaż te z kanapką z ogórkiem mnie lekko zdziwiło, aż sama zastanowiłam się czy próbowałam te połączenie. Ślicznie wyszłaś na zdjęciach :)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Naprawde świetny post! Jesteś mega synpatyczna i fajnie odpowiadasz na pytania! Życze ci powodzenia dalej! Buziaak

    Relacja na blogu z koncertu One Direction! Zapraszam <3

    http://veronicas-veronicass.blogspot.com/2015/07/one-direction-concert-in-norway-oslo.html

    OdpowiedzUsuń
  22. nice crop top
    new post on my blog ---> http://mcaruso930.blogspot.it/
    I wait for you darling, kiss

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładne zdjęcia! Gratuluję nominacji i kolejnym nominowanym :) Ciekawe pytania i odpowiedzi. Hm... nie mam pomysłu na wyzwanie. Może stworzysz swój własny przepis kulinarny i wypróbujesz go w kuchni? :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję nominacji :)
    Poklikasz w linki w tym poście i baner? Za podanie cen daję dodatkowo 2 komentarze (Oprócz konkursu)
    http://bruneheureuse.blogspot.com/2015/07/lucluc-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję nominacji ;3 Pamiętam jak kiedyś oglądałam Teen Wolf..co to było o.0

    http://lazurytoweniebo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. dać Ci wyzwanie wakacyjne? o.O. Pierwszy raz się z takim czymś spotykam hihi ;) Zaraz coś wymyślę ...
    *naucz się kręcić hula-hop bez przerwy przez 20 s
    * pomyśl o swoich dwóch/trzech ulubionych warzywach lub owocach i zrób z nich koktajl ;)
    *pomaluj sobie usta czterema kolorowymi pomadkami na raz :P
    a zdjęcia świetne *.* cudowna koszula i crop top ♥♥
    pozdrawiam serdecznie :*
    +obserwuję :3 zapraszam do mnie, może też Ci się spodoba i zostaniesz na dłużej? :D

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. gratuluję nominacji :)
    ciekawe odpowiedzi i śliczna stylizacja :D
    mogłabyś poklikać w linki na moim blogu?

    http://photo-andyou.blogspot.com/2015/07/dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  28. 2 i 9 pytanie zbiło mnie z tropu. W 9- z tym mainstreamowym jakoś tak... Dziwnie. Ale to tylko takie odczucie.
    Tez zawsze podobają mi sie sukienki, ale ja akurat bardzo lubie w nich chodzić ;) żółty see i ogórek kiszony? Brzmi ciekawie, tak pewnie tez smakuje
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluje nominacji !
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz