Heii. 

 Zaczęliście już wakacje? Bo ja w sumie nie wiem. Jeśli pod nazwą "wakacje" kryje się: spanie więcej niż 10h, leżenie w łóżku do której się chce, odpoczywanie, regenerowanie się, itp., to nie. W domu mnie prawie w ogóle ostatnio nie ma, ponieważ wychodzę rano, a wracam wieczorem. Jednak odpowiada mi to, ponieważ tak właśnie chciałam spędzać te wakacje. Chcę, aby były one najlepsze i nie mam zamiaru zmarnować ani jednej chwili wolnego, chociaż nie ukrywam, przydałby się może tak jeden dzień w tygodniu chociaż wychillowania się na maxa, zregenerowania sił na resztę tygodnia, ale jak przyjdzie co do czego, czyli siedzę do 13.00 w domu i zaczynam się powoli nudzić to muszę natychmiast gdzieś wyjść. Czuję się strasznie dziwnie, gdy jednego dnia nie wyjdę na dwór, jak nie ja po prostu. Mimo, że dalej używam nałogowo telefonu i laptopa, to cieszę się, że tak samo lub nawet bardziej jestem uzależniona od świeżego (przeważnie haha) powietrza, spotykania się ze znajomymi, spacerów z psem. 
Mimo, że są wakacje to i tak bardzo często, żeby nie powiedzieć codziennie przychodzę 'na czwórkę', bo tak to się u nas mówi i siedzimy sobie na ławce albo trawie rozmawiając i śmiejąc się z wszystkiego haha. Jednak zmieniam zdanie. Wakacje są naprawdę przydatne, a zwłaszcza osobom, które już trochę więcej muszą się uczyć od podstawówki w czasie roku szkolnego. Czyli mówię tu o gimnazjalistach, a zwłaszcza licealistach i studentach. Naprawdę człowiek potrzebuję nabrać trochę siły na nowy rok szkolny, odstresować się po poprzednim, zapomnieć o wszystkich złych i przykrych momentach, które może miały miejsce w poprzedniej klasie, no i przede wszystkim się zabawić. Właśnie po to są wakacje dla uczniów! Współczuję trochę ludziom, którzy mogą brać tylko 2 tygodnie urlopu (w ciągu całego roku!). Aż strach pomyśleć, że mogą sobie w ciągu 365 dni zrobić tylko 14 dni wolnego. I nie wdrażam w to sytuacji chorobowych czy takich, że ktoś na szczęście może pracować tylko kilka dni w tygodniu. Będzie to dla mnie trudna decyzja, co bym chciała robić w przyszłości, bo bardzo często zmieniam zdanie. Z resztą co się dziwić, w końcu jestem dziewczyną hahah. No i nie wyobrażam sobie wybierać już za 3-4 lata co chcę robić w przyszłości i na jakie chcę iść studia (o ile w ogóle się na nie dostanę haha, oby). Oki, ja już lecę, mam w końcu długą noc, ponieważ jutro o 13.00 dopiero jadę do kosmetyczki. Pierwszy raz będę mieć robione tak 'profesjonalnie' paznokcie, przy lepszym świetle, a nie do robienia lekcji, lepszym lakierem, a nie za 5 zł, haha, no i na lepszym kształcie, bo mi się go nigdy nie chcę robić. Życzę Wam kolejny raz najlepszych wakacji, bezpiecznych i żebyście zrobili w ciągu nich wszystko, na co Wam brak czasu w roku szkolnym! 









Komentarze

  1. piekne zdjecia :) hahah ja mam tylko 2 tyg w caym roku urlopu :( w tamtym tyg jeden sie skonczyl , nastepny na swieta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia! Udanych wakacji :*
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczne zdjęcia
    http://oliwialiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. http://secretgirlblogsg.blogspot.com/ zapraszam na tego bloga jest naprawdę godny przeczytania może nie jest to blog modowy ale naprawdę fajny

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie ze spędzasz czas z przyjaciółmi a nie w domu ;) sliczne zdj ;*
    .
    http://paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczne zdjęcia ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wyobrażam sobie mieć wolne tylko przez 14 dni rocznie..
    hejka, baardzo mocno zapraszam Cię na mojego bloga -> Mój Blog - klik! <-wszystkie szczere (tzn. zgadzające się z postem) komentarze, i obserwacje oddaje :) ///+mogę prosić o kliknięcie w banner dresslink w pasku bocznym? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładne zdjęcia!
    zapraszam: http://goo.gl/4k6S2A

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia:) Życzę udanych wakacji!

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia.
    Ja mogę całe dnie nic nie robić i nie przeszkadza mi to ;p

    http://lazurytoweniebo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ŚLICZNA JESTEŚ :) bardzo podobaja mi się miejsce robienia zdjęć! Ja tak jak Ty, też staram się wykorzystywać każdy dzień wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudne zdjęcia! <3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia, ja niestety nigdzie sie nie wybieram ;/
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę Ci udanych wakacji oraz aby minęły Ci jak najlepiej:) Bardzo ładne zdjęcia:)
    Mam do Ciebie ogromną prośbę, czy mogłabyś poklikać u mnie w linki? Dla Ciebie to tylko sekunda, a dla mnie ogromna szansa. Z góry bardzo dziękuję:)
    http://x-the-second-half-of-life-x.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo przyjemnie czyta się Twojego bloga. Będę zaglądać częściej! :)

    Zapraszam do siebie. http://aleksandrabloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz