Heiika moje miśki!
Trzy dni temu, tj. 18 czerwca były moje urodziny. Będę musiała zmienić opis, ponieważ jestem już 15-latką, która przechodzi swój nieznośny na pewno dla rodziców okres dojrzewania. No ale każdy z nas to przechodził, więc i ja muszę. 
Przechodząc do tematu dzisiejszej notki, to może w skrócie przedstawię Wam sobotę, która bardzo spontanicznie stała się imprezą urodzinową. 


Ogólnie ze znajomymi mieliśmy pojechać do Gdyni na plażę. Jednak ze względu na deszczową pogodę i zapowiadane przez prognozę pogody burze (których ostatecznie nie było) zdecydowaliśmy, że wszyscy przyjdą do mnie. Niespodzianką dla mnie było to, że dostałam dwa prezenty + zabrali do mnie pełno (niezdrowego) jedzenia. U mnie zamówiliśmy jeszcze dwie duże pizze i tak się zrobiła impreza urodzinowa, która miała być właściwie zwykłą posiadówką czy jak to tam się inaczej nazywa. Około 21.00 mój tata odwiózł wszystkich do domu, a ja jeszcze poszłam do przyjaciółki, z którą mam okazję się widzieć co weekend tylko albo rzadziej ze względu na jej przeprowadzkę.
Dzisiaj po kościele pojechałam do dentysty, którą tak przy okazji jest moja ciocia i przeleżałam na fotelu ponad dwie godziny. Nienawidzę, gdy wiercą mi w zębach. W sumie zastanawiam się czy gastroskopia jest lepsza od tego. 




Gdy wróciłam mój tata zawiózł mnie do Weroniki, gdzie była już reszta znajomych i gadaliśmy głownie na skype z Leo z Hong Kongu, którego poznaliśmy wczoraj u mnie. Jest to też pewne wyzwanie dla nas, ponieważ uczymy się w ten sposób języka angielskiego, mimo, że raczej ze sobą piszemy, a mówimy tylko, gdy się nawzajem uczymy swoich języków.
Do domu wróciłam o 21.00 i zabrałam się za przenoszenie zdjęć na laptopa oraz pisanie tego posta w końcu, bo próbuję się za niego zabrać już od czwartku. No i może dobrze, że dopiero dzisiaj go piszę, bo trochę więcej się wydarzyło. Osoby, które dały mi prezent, z tego co wiem, czytają mojego bloga, także jeszcze raz bardzo mocno Wam dziękuję i pozdrawiam ♥.




Komentarze

  1. Trochę spóźnione, ale wszystkiego najlepszego! :)
    Świetne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  2. spóźnione wszystkiego dobrego
    16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę , że świetnie się bawiłaś :) Myślę , że moje urodziny spędzę podobnie :) Też często wchodzę na omagle , gdy są u mnie koleżanki i uczymy się angielskiego :)

    Zapraszam Na Nowy Post !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodkie zdjęcia!!. Ja będę mieć 15 w listopadzie.
    Bardzo fajny blog!! :) .
    -------------------------------------------
    Kliknęłabyś w banner sheinside w bocznym pasku,?
    Mój Blog - klik!
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją( jak mi się spodoba twój blog!).
    Napisz jak kliknęłaś w te banner w ostatnim poście.! ( sprawdzam ).
    --------------------------------------------------------------
    Dzięki!! ¦

    OdpowiedzUsuń
  5. Spóźnione, ale wszystkiego najlepszego ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego !

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia :) 100 lat ;p

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też już za kilka dni będę 15-latką haha :D Spóźnione wszystkiego najlepszego!

    www.different-view-of-the-life.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego! :*
    Widać na zdjęciach, że urodzinki się udały.

    Zajrzysz? :)
    jully-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie jest tak porozmawiac po ang, ja tak kocham! :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne zdjęcia :*
    Zapraszam na konkurs, do wygrania 120$ od Shein <3

    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/06/konkurs-wygraj-120-od-shein.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post :) Spełnienia marzeń :)
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie spędziłaś ten dzień :)
    Spóźnione sto lat
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Widać że urodziny się udały! :D
    Spełnienia marzeń!:*

    http://snookie-snooki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. No to sto lat! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego Najlepszego!! Spełnienia marzeń! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawie napisane, naprawdę! Piękne zdjęcia, będę wpadać częściej, bo warto!¦

    Pozdrawiam!
    Poklikasz tutaj, proszę! W zamian zareklamuję Twój blog w następnym poście + zaobserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. spóźnione sto lat! :)

    zapraszam również do mnie ;))
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny i ciekawy post, przede wszystkim fantastyczny blog! Na pewno będę tu zaglądać częściej! ;) Posty są naprawdę przemyślane i cudownie napisane! Zapraszam do siebie!:) http://ultraviolence-design.blogspot.com/

    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)
    Zapraszam do polajkowania mojego fanpage na facebooku! Licze na Ciebie ;)
    https://www.facebook.com/pages/Ultraviolence-design/354117081413793?pnref=story

    + PROSZE O KLIKNIECIE W TYM POSCIE ZIELONEGO NAPISU " SHEINSIDE " DZIEKUJE! :)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/06/moda-zyje-zmiana.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe zdjęcia :)

    Zapraszam KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda, że nie ma nowego postu :<
    Zapraszam do mnie na nowy post i bardzo proszę o wypełnienie ankiety. Buziaki :* 16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Sto lat ! :)

    babes19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny blog ;) naprawdę widać, że się starasz i masz inspiracje.
    ZAPRASZAM MÓJ BLOG- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale świetnie spędziłaś urodziny :)

    lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie spędziłaś swoje urodziny.
    Super zdjęcia.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. O jej świetnie spędzone urodziny <3 zapraszam do mnie veronicca4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz