Heii heii :)
Wydaję mi się, że większość z nas uwielbia naleśniki. Jednak często są one ozdabiane przeróżnymi niezdrowymi, słodkimi rzeczami, jak nutella, posypka, bita śmietana, itp.
Jednak naleśnik powinien być choć trochę słodki. 

Składniki:

☻ dwa jajka
☻ proszek do pieczenia
☻ mleko
☻ truskawki
☻ cukier ksylitol


Sposób przygotowania:

Wrzuć do miski jajka, płaską łyżeczkę proszku do pieczenia, ok. 3 łyżeczki ksylitolu. Wymieszaj. Mleko dolewaj stopniowo, aż do uzyskania odpowiedniej konsystencji.
Następnie pokrój 10 (możesz więcej lub mniej) truskawek w kosteczki i przesyp do ciasta. Ponownie wymieszaj. Ostatnim krokiem jest usmażenie naszych pancakes'ów, tak, aby się nie przypaliły, jak mi się to nie raz zdarzyło hahah.
I smacznego! :)








Komentarze

  1. Ciekawa propozycja. Widząc przepis na naleśniki u normalnych ludzi zawsze się dziwie jakim cudem oni mogę postępować według niego hehe ;) Ja zawsze wszystko na oko, tego jeszcze trochę, może wsypię jeszcze, żeby nie było za mało, za gęste, więcej wody i tak dalej. Ale nie wpadłabym na dodanie truskawek do ciasta. Już wiem co będę jutro robić na obiad ;)

    pannanikt001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam truskawki, muszę wypróbować ten przepis :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wygląda :)
    Może wspólna obserwacja ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam, ale z dodatkiem truskawek do ciasta jeszcze nie jadłam
    panialeksandria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają pysznie, będę musiała wypróbować :) Zwłaszcza,że mam swoje truskawki :)

    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę.Jak chcesz weź udział w konkursie :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/06/wishlist-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post, na pewno są pyszne :)
    Może wspólna obserwacja? Odpisz u mnie :) ----> Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pyszności :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz