Aloha Kochane! 
Wczoraj (jakby ktoś jeszcze nie wiedział) nadszedł dla większości uczniów dwumiesięczny okres wolności od szkolnych obowiązków, wczesnego wstawania, odrabiania lekcji, uczenia się do miliona sprawdzianów. W wakacje każdy powinien się zrelaksować razem ze swoją rodziną i znajomymi, nie musząc pamiętać o ważnych rzeczach, bo ich po prostu nie powinno być, nic nie powinno nas stresować. Ja moje wakacje uważam za całkowity spontan, ponieważ nigdzie nie wyjeżdżam, a bynajmniej o tym nie wiem. Obiło mi się jedynie o uszy wspaniałe miasto na śląsku, a mianowicie Wrocław, do którego możliwie, że też pojadę z moimi rodzicami. 
Te dwa miesiące według mnie należy poświęcić na rzeczy, które naprawdę chcemy zrobić, a nie te, które musimy, ponieważ w czasie roku szkolnego może zabraknąć już na to czasu. 





Co chcę zrobić w te wakacje? 
♥ napisać na kartce moje wakacyjne cele i mieć je wszystkie 1 września odhaczone
♥ pójść do wesołego miasteczka i wejść na wszystko, czego się bałam w dzieciństwie i boję się do teraz
♥ nie zmarnować ani jednej chwili
♥ opalić się
♥ robić nocki z przyjaciółmi
♥ często spotykać się ze znajomymi
♥ wyjechać gdzieś daleko od cywilizacji na parę dni
♥ być na dworze do późnej nocy
♥ spać pod namiotem
♥ robić ogniska
♥ więcej biegać, ćwiczyć
♥ jeść zdrowo, zero słodyczy
♥ obkleić całą ścianę zdjęciami z tych wakacji, z dzieciństwa, z przyjaciółmi, rodziną
♥ zmienić coś w sobie
♥ odnowić bloga i częściej dodawać posty
♥ mieć 62459763115 zdjęć z tegorocznych wakacji
♥ przeczytać do końca książkę w wolnej chwili
♥ obejrzeć wszystkie najstraszniejsze horrory (z kimś, bo sama się boję haha)
♥ dobrze się bawić, wracając czasami do dzieciństwa
♥ śmiać się często do łez
♥ przezwyciężyć wszystkie swoje lęki (do pająków, owadów, wysokości, itd.)
♥ zrobić wszystko to, co napisałam powyżej i jeszcze więcej







Planuję w najbliższym czasie zrobić specjalny zeszyt przeznaczony tylko i wyłącznie do moich wakacyjnych celów, który służyłby mi przez kilkanaście/dziesiąt lat. Chciałabym za 20 lat powspominać jakie dziwne rzeczy chciałam zrobić, i które rzeczywiście zrobiłam
Tak myślałam, aby dodawać Wam co parę tygodni zdjęcie tego zeszytu, żeby pokazać Wam ile rzeczy celów udało mi się już spełnić i zostały one odhaczone z mojej listy.
Dzisiaj możecie zobaczyć naprawdę ogromną ilość zdjęć z Gdyni, w której byłam ze znajomymi w czwartek. Powiem, że według mnie są oni bardzo fotogeniczni i zdjęcia z nimi wychodzą naprawdę super, hahah. Nie chciałam wstawić ich za dużo, jednak wszystkich łącznie było 638 i wybrałam tylko te najlepsze.
Życzę Wam najlepszych wakacji! Bezpiecznych, jednak takich, jakie Wy byście chcieli, aby one były. Czyli nie zawsze zgodne z prawem pewnie. 

bye!











Komentarze

  1. super fotki!
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/06/kostiumy-kapielowe.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za realizację wszystkich wakacyjnych celów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia, pozytywne osoby! :D
    W wolnej chwili zapraszam do mnie, może obserwujemy? ♥
    siwusi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. that beautiful picture!
    would you like to follow each other on our blog ...?
    let me know --- >>> http://mcaruso930.blogspot.it/
    The aspect, a kiss: - *

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia!
    Masz ciekawe plany na wakacje :)
    Oby udało ci się je wszystkie zrealizować!

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe plany!
    http://martynamarikablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Thanks for coming to my blog dear.
    follow each other, beginning ... I have just become a follower of your blog 383!
    I hope Parts --- >>> http://mcaruso930.blogspot.it/
    I aspect, a kiss: - *

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia,bardzo radosne :D.
    Pozdrawiam!
    http://magdasara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. pozytywne zdjęcia :)

    zapraszam do mnie! ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne, pozytywne zdjęcia! U mnie wakacje też pełne spontanu :D
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę Tobie udanych wakacji ;*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zdjęcia powychodziły i super okularki :P
    wspólna obserwacja?
    Pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super lista, też chce spać pod namiotem <3
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pewno fajnie spędziliście czas :). Świetne zdjęcia. Pozdrawiam!

    + lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Hi there,
    I really like your blog! How about following each other?
    Let me know on my latest post & I follow right back!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyjemnie się czyta post, a jeszcze te zdjęcia. Udanych wakacji!
    zapraszam, monshevogue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja byłam nie raz w Gdyni! Świetne zdjęcia, wycieczka musiałabyć udana. :)

    Zapraszam do mnie!
    www.malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne fotki ! :D ja niestety tylko raz bylam w Gdyni i to przejazdem ://

    Edyta,
    http://edytaduszynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjny blog i zdjęcia! zapraszam także do mnie ;) http://naillynailly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. super zdjęcia chcialabym juz pojechac nad morze tak jak Ty :)
    patrycja-paulinaa.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowny blog! Prowadzony przez cudowną osobę. Ania jesteś najlepsza ;**

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też zawsze oglądam horrory z kimś haha :D Świetne zdjęcia!


    amelia-bloog.blogspot.com Zapraszam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zawsze chciałam zrobić sobie taką listę rzeczy do zrobienia, ale znając siebie, na liście się kończy xD

    Poza tym, nominowałam cię do Liebster Blog Award :) Mam nadzieję, że odpowiesz na nasze pytanka :) W razie czego, zapraszam po szczegóły na naszego bloga :)

    http://threecatsproject.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. ŚWIETNE ZDJĘCIA!
    UDANYCH WAKACJI :)
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do ROMWE w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze look'i co umożliwia mi ROMWE. Byłabym bardzo wdzięczna, po kliknięciu w każdy link trzeba poczekać 15 s na tej stronie, bo inaczej kliknięcie się nie liczy. Koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  25. SUPER :) ZAPRASZAM DO MNIE DOPIERO ZACZĘŁAM :) http://olivjebyoliwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Widać że świetnie się bawiliście :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz