Każdy z nas ma chyba takie miejsce, do którego uwielbia przychodzić. To zaciszny zakątek, bardzo odległy od naszej rzeczywistości. Jesteśmy z dala od goniącego nas w kółko czasu, od nieprzyjemnych sytuacji, od szkoły, pracy, od wszystkiego co nam w życiu przeszkadza. Przychodzimy tam, by oczyścić nasz umysł, pomyśleć nad swoim życiem, przeglądać albumy ze zdjęciami, aby powspominać stare lata. Jest to miejsce, które pomaga nam się zrelaksować i wyciszyć.
Moim takim miejscem jest las. Chodzę nieznanymi ścieżkami, słuchając ulubionych piosenek na słuchawkach i układając przeróżne scenariusze, które chciałabym, aby zdarzyły się w moim życiu.




sweater - C&A

Macie też takie miejsce?:)

Komentarze

  1. Śliczne zdjecia :)
    Co powiesz na wspólną obserwacje? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno się uczciwie odwdzięczę :) Moj blog

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie mam takiego miejsca, jeszcze :)
    Masz piękne oczka *.*


    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. myślę, że mam takie miejsce :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Po krótkim zastanowieniu to jest chyba moje łóżko :)
    To nie jest bulimia :)
    Po prostu masz bardzo mały żołądek, jeśli nie czujesz potem głodu po tak małym posiłku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm.. Ja nie mam takie miejsca :(

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. dla mnie to mój pokój :)

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam kilka takich miejsc :) Masz śliczne oczy ♥

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne zdjęcia :)
    Co Ty na obserwację za obserwację ?
    http://pineapple3443.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim ulubionym miejscem jest chyba mój pokój :)
    Śliczne zdjęcia!
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już obserwuję i liczę na uczciwy rewanż :)
    http://pineapple3443.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post i zdjęcia ;)
    Może wspólna obserwacja? Odpisz u mnie --> Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam wiele ulubionych miejsc, taki gdzie można się schować od wszystkich. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne, bardzo ładne zdjęcia. Poza tym ślicznie wyglądasz :)
    Obserwujemy? Jeśli tak to zacznij i napisz u mnie odwdzięczę się :*
    Zapraszam http://infinityyoung01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdecydowanie każdy ma takie miejsce :) Śliczne zdjęcia!

    Zapraszam na rozdanie - dużo nagród, 4 zwycięzców!
    ROZDANIE (KLIKNIJ TUTAJ)

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny i ciekawy post, przede wszystkim fantastyczny blog! Na pewno będę tu zaglądać częściej! ;) Zapraszam do siebie! ;) http://ultraviolence-design.blogspot.com/


    + PROSZE O KLIKNIECIE W TYM POSCIE NAPISU " SHEINSIDE " DZIEKUJE! :)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/06/moda-zyje-zmiana.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale masz ładne oczy ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ja mam kilka takich ulubionych miejsc :)
    Chciałam Cię zaprosić na konkurs, w którym do wygrania jest 440 zł do wykorzystania w Sheinside!
    http://jtere.blogspot.com/2015/06/giveaway-with-shein.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Również mam takie miejsce a jest nią łąka niedaleko od moje domu.
    Śliczne zdjęcia.
    Może obs za obs? Jak tak zacznij i napisz u mnie w komentarzu.
    http://rakonaopisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mieszkam w takim miejscu gdzie nie ma wielu takich ''fajnych'' miejsc, jednak są takie do których lubię przychodzić :) Piękna jesteś *-* Pozdrawiam!

    ✿ Julia And Fashion – Nowy Post KLIK ✿

    OdpowiedzUsuń
  20. Moim ulubionym miejscem jest mój pokój :D

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. W komentarzu na moim blogu pisałaś że jeśli zaobserwuję to żebym napisała to się odwdzięczysz. Zrobione! Czekam a Ciebie. :)
    Zapraszam
    http://infinityyoung01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie prowadzisz bloga, posty są naprawdę przemyślane i cudownie napisane! + przepiękne zdjęcia. Jesteś wzorem do naśladowania wśród blogerek :)
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do CHOIES w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze look'i co umożliwia mi CHOIES. Byłabym bardzo wdzięczna, po kliknięciu w każdy link trzeba poczekać 15 s na tej stronie, bo inaczej kliknięcie się nie liczy. Koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  23. Też mam parę ulubionych miejsc, jednak wyznaję zasadę, że nieważne gdzie a ważne z kim! Wydaje mi się, że z dobrym towarzystwem w każdym miejscu możemy się dobrze czuć i świetnie bawić. :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne fotki.
    U mnie nowy post, miło mi będzie jak wpadniesz.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam takie miejsce ale zdecydowanie nie jest to las (ale nie daleko niego) bo boję się lasu, nie wiem czemu ale nie umiem w nim być sama.
    Śliczne zdjecia, obserwujemy?
    paamietnik-kingi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Hmm aktualnie to nie, bo się przeprowadziłam, czas tak szybko leci, że brak mi chwili aby odetchnąć.

    OdpowiedzUsuń
  27. Kocham przebywać w lesie! :D
    Zapraszam do mnie! :)
    http://books-filmsreviews.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz bardzo ładny kolor na paznokciach ^^

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Hmm, w sumie nie wiem, czy ja mam takie miejsce.

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam las, jest taki spokojny, cichy :)
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do CHOIES w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze look'i co umożliwia mi CHOIES. Byłabym bardzo wdzięczna, po kliknięciu w każdy link trzeba poczekać 15 s na tej stronie, bo inaczej kliknięcie się nie liczy. Koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz