Hello misie
Zaczął się mój straszny tydzień w szkole. Już mam za sobą trzt prace klasowe z chemii, matematyki i wosu. No i musiałam wybrać z czego chce mieć lepszą ocenę i zabrałam się tylko za wos i matmę. Także nie spodziewam się dobrej oceny z chemii. Chciałam napisać post bardziej tematyczny niż życiowy, jednak na pewno mi się to nie uda w tym tygodniu. Czasem zazdroszczę moim rodzicom czy mojej siostrze, po prostu ludziom dorosłym, pracującym. Niby muszą zarabiać na swoje życie, a czasami też i na życie swojego dziecka/dzieci, ale nie muszą się uczyć i niektóre prace nie wymagają wstawania o 6:30. Dorośli mogą robić co chcą, wychodzić z domu kiedy chcą, mogą właściwie wszystko. I tego mi trochę brakuje w moim życiu. Jednak szkoła też jest dla mnie ważna i sądzę, że będę za nią tęsknić kiedyś, bo w niej mam prawie wszystkich swoich przyjaciół na miejscu. Poza tym chcę zdać maturę i dostać się na moje wymarzone studia. W każdym razie lepiej jest po skończeniu szkoły mieć tą wiedzę w sobie niż świecić przed ludźmi głupotą. Dlatego warto się uczyć już od wczesnych lat i nie mieć tego gdzieś, mimo, że chyba każdy ma czasem chęć olać to wszystko. I w sumie dobrze jest mieć taką przerwę czasem od nauki i odpuścić sobie naukę. Jednak lepiej jest to robić rozsądnie i sprytnie, tzn. nie wiem jak u Was, ale u mnie kartkówek się nie poprawia, więc na nie zawsze staram się uczyć, na pracę klasową też, ale np. wczoraj, gdy były aż dwie, to na jedną się nauczyłam, a drugą po prostu poprawię. Jutro czeka mnie kolejna praca klasowa z historii i kartkówka z j. angielskiego. O Matko, niech ten tydzień się już skończy, błagam. 






skirt - stradivarius | shirt - reserved | necklace - //// | bracelet - Stockholm 

Komentarze

  1. śliczne zdjecia!
    Świetny blog i posty!
    życze powodzenia w dalszym blogowaniu :)
    http://want-cant-must.blogspot.com
    Robie wyglądy blogów, jeśli jesteś zainteresowana pisz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dorośli mają jednak trochę lepiej, ale my musimy się wyuczyć, aby otrzymać gdzieś pracę :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka piękna spódniczka <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam teraz pełno nauki :(

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki super blog, aż chce się tu zostać dłużej :)
    zapraszam do mnie: www.jujuulka.blogspot.com
    liczę, że też skomentujesz ;)

    +mam taką samą bransoletke :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie nauki dwa razy więcej,ale chyba wole to niż męcząca praca (czasami 6 lub 7 dni w tygodniu ) bez czasu na odpoczynek, teraz chociaż mogę się porządnie wyspać :)))

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    Http://beiiser.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie nauki dwa razy więcej,ale chyba wole to niż męcząca praca (czasami 6 lub 7 dni w tygodniu ) bez czasu na odpoczynek, teraz chociaż mogę się porządnie wyspać :)))

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    Http://beiiser.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam wolę się uczyć i wracać do domu o 15, niż pracować i wracać o 18, a do tego przejmować się, czy mój jeden błąd nie zawali czegoś. W szkole przynajmniej pracuję sama na siebie :)

    claudine-bloog.blogspot.com --> kliknij!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej♥ Czy mogłabyś mi doradzić kogoś kto mógłby zaprojektować mi szablon w twoim stylu? Bardzo prosty i biały♥ Jakbyś miała czas to odpowiedz:) I świetny wpis! Pięknie wyszłaś na zdjęciach♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam do konkursu ,, Wiosenny konkurs na Post Promujący ''
    Naprawdę można dużo zyskać!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Chce też zrobić z kimś konkurs fotograficzny i szukam osób,może chciałabyś? Napisz u mnie na blogu
    Zapraszam do mnie KONKURS!! (nowa nazwa bloga)
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba teraz każda młoda osoba chciałaby być dorosłą i pracować, a dorośli chcieliby się uczyć. :D Każdy ma inne wymagania, dlatego lepiej cieszyć się tym co ma póki jest taka możliwość a na prace jeszcze przyjdzie pora. :) Bardzo ładne zdjęcia.

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem tutaj pierwszy raz i na pewno pozostanę na dłużej.
    Obserwuje i zapraszam do siebie :)

    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Amazing photos, love your style, dear <3

    I'm following you, I hope you can follow me back <3

    http://sleepy-deer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny post, ciekawe jak będziemy myśleć gdy będziemy dorosłe :)

    vickey1444.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. My zazdrościmy dorosłym a oni wspominają i zazdroszczą nam młodości i chodzenia do szkoły :D

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rozumiem cię. Takie dni są bardzo stresujące. Tylko, że w porównaniu do ciebie to u nas kartkówki można poprawiać na kilku przedmiotach (na niektórych nam w ogóle nie robią), i mogę mieć tylko 2 prace klasowe w tygodniu. Trzymaj się !

    http://aaurilaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post! Poklikasz w moim nowym poście i skomentujesz? Jeśli to zrobisz, poinformuj mnie o tym a zamian zaobserwuję Twojego bloga! Obiecuję :)))) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. ja akurat mam teraz lajty, po testach gimnazjalnych jest duzo lepiej :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Też czasami zazdroszczę moim rodzicą,że mogą robić to co chcą i nikt nie może im tego zakazać :/
    Ślicze ootd :)

    http://nicol-nicolaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne zdjęcia, cudowny naszyjnik i bransoletka :)
    Obserwuje i zapraszam
    http://jtere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. mamy maj i trzeba się trochę podciągnąć z niektórych przedmiotów ://
    przecudne zdjęcia, śliczna ta spódniczka :'))
    pozdrawiam cieplutko + follow
    http://dont--care.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja sie wlasnie nie spodzewam dobrej oceny z matmy eh
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. też kiedyś tak mówiłam , ale tak szczerze to całe życie się uczymy :p
    obserwujemy?

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. zdecydowanie zgadzam się z tym sformułowaniem, że lepiej mieć jakąś wiedze niż świecić głupotą przed ludźmi! mądrze powiedziane :D

    zapraszam do siebie, odwdzięczam się :)
    http://domiinique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna spódniczka *_*

    Obserwuję, będę tu wpadała częściej. :*

    http://fashion-is-on.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny post! Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno uczciwie się odwdzięczę! Poklikasz w linki w poście? To dla mnie bardzo ważne - zrobię to samo u Ciebie! Mój Blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  28. spódniczka klasa <3
    http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Niestety nie ma tak kolorowo jakby się wydawało. Przekroczenie wieku 18 lat (specjalnie nie napisałam dorosłość) wiąże się z wieloma obowiązkami. Wiadome, że jest sporo przywilejów, jednak nie jest tak super pięknie. Praca nie zawsze wiąże się tylko z pracą. W dzisiejszych czasach większość zawodów wiąże się z ciągłym doszkalaniem i douczaniem. Technologia idzie do przodu, więc ludzkość nie może stać w miejscu.
    Bardzo fajnie, że chcesz się uczyć i nie traktujesz tego jako przymusu. Jednak pamiętaj, że można mieć wiedzę i być jednocześnie głupim, bo wiedza nie idzie w parze z mądrością. Taki trochę dziwny przykład, ale taki mi się nasunął jako pierwszy: Co ci po tym, że potrafisz całą budowę komputera, jeśli po jego uruchomieniu nie wiesz co dalej zrobić.
    Świetny blog ;) Zostanę tutaj na dłużej.

    pozdrawiam
    http://edzia-photoamator.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale cudowne zdjęcia; ) jesteś mega śliczna :)
    Obserwuje i liczę na rewanż :)
    Thedesiree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajna spódniczka ; )
    Obserwuję ; )
    http://dariaanowak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz