Hola kochani!
Nadszedł czas na kolejny DIY i w ogóle kolejny post, bo bardzo dawno była moja ostatnia notka.
Chcę Wam pokazać, co zrobiłam z kubkiem od kawy z Mc :). Do dzieła!

 1. Zdjęłam pokrywkę z kubka i pomalowałam go na biało.


2. Schnął na moim balkonie przez ok. 20 min. Następnie przykleiłam dwie... błyskotki(?), wiecie o co mi chodzi. Może to być cokolwiek, co Wam się podoba.


3. Kolejnym krokiem jest wymierzenie kawałka wstążki i przyklejenie jej na samą górę kubka. Niestety nie znalazłam innego koloru, a chciałam złotą :(.


4. Na prawie sam koniec dokleiłam nad obydwoma błyskotkami dwa kwiatki z papieru i na reszcie wolnego miejsca napisałam cytat z mojej ulubionej piosenki teraz ( https://www.youtube.com/watch?v=i1Jp-V4jalI ) oraz narysowałam znak nieskończoności. Wyszło mi to dość krzywo, więc jakby co, jestem tego świadoma :D.


5.1. Ostatnią rzeczą jest przedstawienie do czego zastosowałam ten ozdobny kubek. Może on być tak naprawdę wszystkim. Ja pokażę Wam tylko dwa sposoby, a mianowicie jako zwykła doniczka. Wzięłam sztuczne kwiaty i po prostu je tam włożyłam. Jeśli chcecie zrobić coś podobnego i macie sztuczne kwiaty z dłuższymi łodygami, to proponuję dół kubka wypełnić plasteliną, aby kwiaty były ładnie i sztywno ułożone. Jeżeli chcecie tam włożyć prawdziwe kwiaty, to spokojnie można włożyć do środka ziemię, a gdy jest ona za sucha, to dolać trochę wody, włożyć kwiaty (chociaż lepiej chyba przed włożyć kwiaty, nie wiem, nie znam się zasadzeniu roślin hahah) :)


5.2. Drugim sposobem wykorzystanie takiego ozdobionego kubka jest zrobienie dziurkaczem tyle dziur, ile tak naprawdę chcemy. Ja zrobiłam 4. I służą mi one za wieszak na kolczyki. W środku włożyłam bransoletki i inne mniejsze biżuterie. 




Postaram się regularnie dodawać posty DIY, czyli w każdy wolny weekend. 
Do następnej notki! Adiós!

Komentarze

  1. Super pomysły! Muszę kiedyś zrobić takie na biżuterię ;)


    http://klaudiasa.blogspot.com/
    Jeżeli Ci się spodoba zaobserwuj na pewno się odwdzięczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł jest świetny, przy najbliższej okazji go wykorzystam :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł, świetnie wyszło. Jednak ja nie lubię się bawić w takie rzeczy;)

    Zapraszam do mnie, jeśli Ci się spodoba- zaobserwuj:
    KLIK--> http://julia-iggy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysłowo! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysły :)

    http://lifeee-is-beautiful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetny pomysł! Na pewno go wykorzystam :3

    W wolnej chwili zapraszam do mnie:
    ✿Jully-Blog✿ [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne pomysły!

    Zapraszam na nowy post!
    Mam małą prośbę: mogłabyś poklikać w linki do rzeczy z wishlisty? Byłabym bardzo wdzięczna! :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  9. Hey , masz świetnego , bloga !
    I ciekawie piszesz!
    Zapraszam do poklikania u mnie na blogu! Gdyż robie mini , konkurs pt,, Kliknij w 8 linków w obie firmy i twój blog , wyląduję , u mnie w poście'' Wystarczy chwilka , a zyskasz dużo! Wszelkie zasady poznasz w poście!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz