Jeśli macie jakieś kompleksy ze swoją urodą czy figurą, to nie płaczcie przed lustrem cały czas, tylko zacznijcie uprawiać jakiś sport, jedzcie zdrowo i dietetycznie (nie odchudzajcie się! Jest różnica między odchudzaniem, a zdrową dietą). Zmotywować Was mogą zdjęcia z tumblr'a czy weheartit pięknych, szczupłych i umięśnionych sylwetek. 
Jeśli chodzi o urodę, to mimo, że na pewno jesteś piękna, możesz używać przeróżnych kosmetyków, żeby zakryć jakieś niedoskonałości. Przeznacz sobie jakiś czas na wypróbowanie kosmetyków do makijażu na Twojej twarzy, jeśli naturalna Ty Ci nie odpowiada i wybierz tusz, korektor, eyeliner czy cokolwiek przypadło Tobie do gustu i maluj się tak na co dzień i może ewentualnie czasem coś odejmuj lub dodawaj w Twoim makijażu. 
Ale pamiętaj! Każdy jest tylko człowiekiem i nie powinien się wstydzić siebie i tego jak wygląda bez makijażu. Przecież gdy znajdziesz sobie męża, to chyba nie będziesz po zmyciu makijażu, nakładała  go na nowo, na noc, bo Twój facet nigdy nie widział Cię bez niego, to i teraz nie może zobaczyć. 
Kiedyś byłyśmy tylko dziećmi i interesowały nas lalki barbie, gra w rodzinę, szkołę, berka czy chowanego. Kto wtedy patrzał zanim wyszedł na dwór co najmniej 10 razy w lustro czy dobrze wygląda, czy zakryto dobrze wszystkie pryszcze, itp.? Nikt, bo gdy byłyśmy małe, to nikogo to nie ruszało. Zmyjcie czasem makijaż, aby Wasza skóra odpoczęła i trochę pooddychała i popatrzcie w lustro jakie jesteście śliczne, bo na 100% jesteście. Co z tego, że macie trądzik czy tak jak ja - cienie pod oczami? To nie jest koniec świata, każdy ma coś, co jemu się nie podoba i większość tych osób się tego nie wstydzi. Oczywiście są chamskie osoby, które wytykają takie rzeczy ludziom, ale czasem chcę mi się z nich śmiać. Bo nie raz spotkałam się, gdy osoba negatywnie obgadywała kogoś wygląd, a sama miała z nim trochę problem. Ludzie, którzy właśnie tak się zachowują w stosunku do drugiego człowieka, przeważnie jemu zazdroszczą i pragną uświadomić mu ten błędny fakt o jego wyglądzie. Chcą się czuć lepsi i wyglądać lepiej. Ale czy właśnie nie przez takich ludzi zaczynamy o siebie jeszcze bardziej dbać? Wniosek z tego taki, że oni tylko nam pomagają być jeszcze piękniejszymi osobami.







Podsumowując... - nie wstydźcie się siebie i tego, kim jesteście i jak wyglądacie, bo wszystko można zmienić pod warunkiem, że się chcę, bo też wymaga to niekiedy ciężkiej pracy. Ale na pewno warto, bo efekty są fantastyczne. Pamiętajcie, że każdy człowiek jest inny i inaczej piękny. Każdy posiada inny gust i nie przejmujcie się zdaniem innych, tylko swoim! Róbcie to, co chcecie, ale nie płaczcie przed lustrem i nie użalajcie się nad swoim wyglądem, tylko zacznijcie działać, jeśli oczekujecie jakichś zmian :). 



Komentarze

  1. zgadzam się z tb ! Kazdy jest ładny na swój sposób :))
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczne zdjęcia!:*
    obs/obs?
    kochana poklikasz u mnie pod zdjęciami w KLIK? bardzo proszę:*
    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/04/day-outfit-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie, nie można sie wstydzić siebie :D Super zdjęcia
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia. :) Ten crop top w kratę przypadł mi do gustu. :)
    Zapraszam na nowy post (klik)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy jest piękny na swój własny sposób ♥
    Świetne zdjęcia :)

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pięknie wyglądasz <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z tobą.Każdy jest piękny na swój sposób.Ja też niedawno miałam kompleksy urodowe.Miałam ciągle wrażenie,że jestem brzydka,inne dziewczyny w klasie są ode mnie ładniejsze,itp.Ale potem uświadomiłam sobie,że jestem piękna i nie interesuje mnie zdanie innych.Dobrze na tym wyszłam.Teraz uważam,że jestem ładna i nie mam już tych kompleksów.Kiedyś jak miałam te problemy z wyglądem,to ludzie się na mnie patrzyli i jak np.jechałam na rowerze i powoli oddalałam się,to chłopacy się na mnie patrzyli.Źle to wtedy odbierałam....Robiło mi się przykro i myślałam ,,Boże,jaka ja jestem brzydka...Wszyscy się na mnie gapią...Przecież ja nic takiego złego im nie zrobiłam...Czemu tak jest?''.Powiedziałam o tym rodzicom i oni powiedzieli mi,że jestem śliczna i że chłopacy oglądają się za mną,bo im się podobam albo czasami ktoś mi dokucza,bo mi zazdrości.

    OdpowiedzUsuń
  8. takie posty są bardzo potrzebne, szczególnie dziś kiedy co druga dziewczyna ma problem ze sobą i nie dostrzega własnego piękne :')

    http://byjovita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Proste jesteśmy tylko ludźmi, nie ma ludzi idealnych :)
    Ładne zdjęcia :)

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dobrze to ujęłaś. Nie można wstydzić się takiego jakim się jest.
    Zapraszam: http://s0methingf0revery0ne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Co racja to racja :) obserwuję oczywiśxie twój blog! :)

    julxa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Co racja to racja :) obserwuję oczywiśxie twój blog! :)

    julxa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz stuprocentową rację! Myślę, że kompleksy to strata czasu, w końcu nikt nie jest idealny :)

    Zapraszam!
    ✿Jully-Blog✿ [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  15. Kompleksy są strasznie, nie ma sensu się nimi przejmować ;/

    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo dobry tekst!!! ;)

    Pozdrawiam,
    Caroline z http://imacharlatan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny blog,posty do tego te zdjecia i notki :)
    Straszanie spodobal mi sie twoj blog , musze czesciej tu wpadac! obserwujemy? ja juz!
    angelica-gurgul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie śliczne stylizacje. Ta bluzka druga jest śliczna.

    http://justine-and-nicole.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  19. zgadzam się z Tobą ;)
    Piękne zdjęcia ;*

    ------------------------------> Amiliaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. akurat z akceptacją siebie już nie mam problemów ♥♥

    www.sali-pno.blogspot.com
    Snapchat: Saliblog

    OdpowiedzUsuń
  21. swietny post, piekne zdjecia :)
    moze wspolna obserwacja?
    http://kaatie-katie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz