Heloooo!
Przez te 3 dni robiłam obiady w domu, wyręczając przy tym moją mamę. Próbowałam skorzystać z nowych przepisów. Chcę się dzisiaj z Wami podzielić czymś, co chyba najbardziej udało mi się. A jest to rolada z sałatą i łososiem.


Składniki:

♥ dwa ciasta francuskie
♥ dwie paczki świeżego łososia
♥ 2-3 łyżki jogurtu naturalnego (najlepiej greckiego) na jedno ciasto francuskie (czyli razem około 4-6 łyżek)
♥ sałata lodowa
♥ bazylia, zioła prowansalskie, oregano, jakąkolwiek przyprawę lubicie


Sposób przygotowania:

Rozwijamy pierwsze ciasto francuskie i rozkładamy na nim jogurt naturalny. Następnie zakrywamy go płatami sałaty lodowej. Osobno na patelni smażymy pokrojone w drobne kostki łososia (z dwóch paczek | ok. 7 min, ponieważ później będzie ponownie pieczony w piekarniku), który przed musimy posolić i przyprawić czymkolwiek chcemy. Ja w paczce miałam załączoną przyprawę do tej ryby, więc jej użyłam. 
Połowę naszego lekko usmażonego łososia rozprowadzamy na całą szerokość (ja ciasto ułożyłam poziomo, żeby rolada była dłuższa i na samej górze tylko wysypałam rybę). Pozostało nam tylko przyprawić nasz farsz i zaczynamy delikatnie i powoli zawijać. Na samym końcu można, ale nie trzeba zlepić końce zawiniętego już ciasta. Z drugą porcją robimy dokładnie to samo. Smacznego! :)




Komentarze

  1. jeśli mogę to skopiuje, bo przepysznie wygląda i na pewno smakuje/ Plusem tego jest, że lubię łososia :) zapraszam do mnie jesteś mile widziana :) www.aleksandramoryn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, kopiuj hahaha :D. Bardzo mi miło :). A drugim plusem jest to, że łosoś jest niezwykle zdrową rybą :).

      Usuń
  2. Przepięknie wygląda :3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Musi byc pyszne. Kocham lososia :D

    polne-maki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie rolady :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Great post!
    Amazing blog! :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda pysznie, muszę spróbować! :D

    http://try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę wypróbować, wygląda przepysznie! :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda smakowicie :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz