Hejka
Wpadłam na pomysł, aby podzielić się z Wami moimi stopniowymi zmianami w pokoju. Kiedy tylko mam czas, staram się wymyślać różne dekoracje itp., które mogą w pewien sposób ozdabiać mój pokój. Wydaję mi się, że takie posty będą się pojawiać tu co weekend, ponieważ w tygodniu mam bardzo mało czasu i staram się skupić wtedy głównie na szkole, wyprowadzaniem psa, ćwiczeniach i co kilka dni wstawieniem posta na bloga. Także moje DIY jestem w stanie robić tylko w weekendy, kiedy nie mam ich aż tak zawalonych.






Bardzo lubię robić takie rzeczy. Włączę głośno muzykę i robiąc coś takiego czuję się spełniona, jeśli wiecie o co mi chodzi. Po prostu sprawia mi to strasznie przyjemność :).
Może zacznę od tego, że postanowiłam użyć tylko jednego koloru, który z resztą w ostatnich miesiącach dominuje w mojej garderobie. Jest to czarny. Wycięłam litery wielkości od 5 do 10 cm i nakleiłam na nie specjalną gumę do przyklejania na ścianę różnych rzeczy, np. kartek czy lekkich ozdób i starałam się umieścić je tak, aby nic nie odstawało. Następnie po prostu przykładałam i dociskałam mocno dłonią, aby wszystkie litery się dobrze trzymały. 
Napis na ścianie daję mi trochę siły i dobrego samopoczucia. Wybranie go nie było przypadkiem, ponieważ szukałam czegoś takiego. 

"Laughter should be the most obvious phenomenon 
in the world"

"Śmiech powinien być najbardziej oczywistym zjawiskiem na świecie"

Zgadzacie się z tym? Wiele moich przyjaciół ma ze sobą teraz problemy psychiczne i stwierdzone już depresje. Nie ukrywam, że ze mną było także coś nie tak, ale robię wszystko co mogę, aby temu zapobiec i na razie udaję mi się. Czytając różne tego typu cytaty naprawdę dostaję nowych sił i motywacji, że warto robić to, co kocham i żyć tak, jakby każdy dzień był ostatnim moim dniem.
Życzę wszystkim częstszego uśmiechu na twarzy, i żeby nigdy nie znikał on Wam! ♥

Ps: W napisie na ścianie jest jedna literówka, jakby ktoś nie zauważył. Zapomniałam o literze 'l' w słowie 'should'.

Komentarze

  1. Oryginalny pomysł na napis na ścianie, ja również chciałam sobie zrobić taki do pokoju :) ale na suficie :)
    Obserwuję :)

    http://moooneykills.blogspot.com/2015/03/ballerina.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł! :)
    Właśnie zamierzam coś zmienić w pokoju :D

    Pozdrawiam ✿
    ♥Mój blog-kliiik♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny i oryginalny pomysł fajnie że podzieliłaś się z nim z nami na blogu. :))
    http://nicole-500.blogspot.com Poklikasz prosze ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł z tym napisem :) motywujące!:D
      jestemfolta.blogspot.com - kliik ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł :D
    sama zastanawiam się czy zrobić
    coś podobnego ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł na urozmaicenie pokoju :3

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Diy to swietny pomysl fajna rzecz moze sprobuje rzyda mi sie jakas ozdoba w pokoju Fajny post Obserwuje !
    http://oliwialiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł chyba też zrobię coś takiego
    crazyy-mee.blogspot.com może wpadniesz? Jeśli ci się spodoba to zaobserwuj na pewno się odwdzięczę

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo mi się podoba ten pomysł, ja mam kolorowe tapety wiec odpada
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeej! Świetny pomysł! Wykorzystam go u siebie! :)

    more-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajni sie to prezentuje. :) Dla mnie niestety nie są diy :D


    zapraszam do mnie. moze wspolna obserwacja? daj znac u mnie
    igajab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale świetny pomysł! <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki świetny pomysł, też planuję taki napis, ale zakup jego bo jestem totalnym beztalenciem :3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. super pomysł z tym napisem na ścianę
    pozdrawiam :)
    http://haniunia01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialny pomysł i wykonanie :D

    padi-da.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz