Cześć :)
Wpadłam na pomysł, aby robić na blogu co jakiś czas "facts about me", ale za każdym razem byłby to  inny, określony temat. Dzisiaj chciałam Wam napisać o tym kim kiedyś chciałam być i o jakim zawodzie w przyszłości teraz marzę.


KIEDYŚ:

1. Fryzjer lub kosmetyczka - o tych zawodach chyba każda dziewczynka marzyła. Uwielbiałam czesać komuś włosy i tworzyć różne fryzury, w których raczej nikt by do ludzi i tak nie wyszedł hahaha. 
Często patrzałam się, jak maluje się moja siostra, aż w końcu sama zaczęłam to robić. Jedynej rzeczy, jakiej się bałam, gdy byłam dzieckiem, to malowania paznokci. Wydawało mi się, że gdy będą pomalowane, to od razu mi odpadną haha.

2. Piosenkarka - mimo, że strasznie fałszowałam i dalej fałszuję, to nikt mi nie zabronił marzyć o tym zawodzie hahaha. Jednak jak dorosłam, to zrozumiałam, że chyba nic z tego i tak by nie wyszło.

3. Kasjerka - niby nic interesującego, ale lubiłam patrzeć jak kasjerka kasuje nasze zakupy czy wydaje pieniądze i zawsze się w domu bawiłam tak.


4. Jeszcze kilka lat temu zastanawiałam się nad tworzeniem muzyki i tekstów do niej (skoro nie potrafię śpiewać). I gdzieś, w moich starych pamiętnikach są kartki z piosenkami mojego autorstwa, jakkolwiek to brzmi haha.

5. Pisarka/autorka książek - gdy miałam około 11-naście lat, pisałam sobie w notatniku pojedyncze opowiadania, później zaczęłam pisać dłuższy tekst, który był złożony z kilkunastu rozdziałów. Następnie to wszystko drukowałam i dawałam czytać rodzicom i reszcie, hahaha. 


6. Tancerka - zawsze lubiłam tańczyć. Jeden rok w podstawówce chodziłam na tańce i zrezygnowałam z dość głupiego powodu, ponieważ stresowałam się publicznymi występami




TERAZ:

1. Behawiorystka - zaraziła mnie tym trochę siostra i nie jestem do tego do końca przekonana, ale interesuję mnie to, dlaczego pies się zachowuje tak, a nie inaczej, jaki ma powód do tego, itp.


2. Psycholog - wydaję mi się, że ogólnie mówiąc interesuję się psychologią. I zwierząt, i ludzi. Jednak patrzeć na to, gdzie będzie wygodniej, to na pewno u psychologa ludzkiego, ponieważ gdybym była behawiorystką, to wyobrażam sobie tę pracę niekoniecznie w budynku, no i na pewno zdarzałyby się jakieś zadrapania na rękach czy nawet ugryzienia.

3. Aktorka - tu z jednej strony jest podobnie jak z piosenkarką, a z drugiej nie. Jestem dość nieśmiałą dziewczyną i wiele rzeczy nie jestem w stanie zrobić publicznie, ale sądzę, że da się tego nauczyć i pokonać swój strach :). Głosu niestety nie zmienię, i żeby ładnie śpiewać trzeba się jednak urodzić z tym talentem.


Jak sami widzicie nigdy nie byłam zdecydowana, ale mam dopiero 15-naście, a właściwie jeszcze 14-naście lat i dużo czasu mi zostało na wybranie zawodu. 

A Wy kim chcieliście być lub chcielibyście być w przyszłości?

Komentarze

  1. Jesteś taka jak ja! ♥
    Też kiedyś chciałam być fryzjerką, piosenkarką.
    Teraz tylko też myślę o Aktorce ;3

    http://alices--blog.blogspot.com/2015/03/nowa-wspopraca-choies.html#comment-form - Mogłabyś poklikać u mnie w linki, to dla mnie bardzo ważne!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny post;d

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe fakty :D
    Śliczne zdjęcia :*

    Pozdrawiam ✿
    ♥Mój blog-kliiik♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Very nice photos and they are very creativ !!! Also the quality of article is very high , I like it so much !!! Never give up ! You will be a grreat bloger ! Trust me ;) Just felt in love with this article. FANTASTIC POST !

    I want to invite you to visit and Follow my blog ! iT’S SOMETHING FOR EVERYBODY LOVING GOOD FASHION AND HIGH QUALITY PHOTOS !!

    SEE YOU ON VICIRAGE

    http://vicirage.com/
    http://vicirage.com/
    http://vicirage.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Niby masz dopiero 14/15 lat, ale to i tak dużo. Ja jestem właśnie w 3 gimnazjum i już od początku tej klasy wszyscy poruszają temat wyboru dalszej szkoły... Niestety to już taki wiek, że musimy podjąć decyzję na dalsze życie. Nim się obejrzysz, staniesz przed wyborem szkoły średniej. Ten czas bardzo szybko minie, wiem to z własnego doświadczenia :)

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz,. Ja zawsze miałam problem w szkole, gdy było trzeba napisać kim chce sie zostac w przyszłości. Ja do twj pory nie wiem :(

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe zawody :) ja też już wiem kim chcę być :>

    www.esiabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post;) Ja jak byłam mała to chciałam zostać dentystką lub ortodontką,,teraz też,ale doszły też inne zawody o których marzę.Na przykład piosenkarka.Zawsze lubiłam śpiewać.Mam do tego talent i często śpiewam pod prysznicem.I chciałabym jeszcze zostać nauczycielką od angielskiego albo fryzjerką.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam do mnie:
    www.gabrysiablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że iałyśmy te same etapy zawodów :) i aktualnie tez interesuję się behawiorystyką zwierząt, ale nie wiem gdzie mogę znaleźć taki kierunek w szkole, może coś mi podpowiesz ?

    P.S. zapraszam na nowy post u mnie : www.ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia!:*
    Też marzyłam o takich zawodach, lecz teraz kręci mnie geodezja i dekorowanie wnętrz :3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. też chciałam być fryzjerką jak byłam mała hahah ^^, teraz zastanawiam się nad fizykiem medycznym
    pozdrawiam :)
    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tez chcialam byc piosenkarka itd.. Teraz pragne byc dziennikarka lub fotografem. :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. powiedzenie "Kobieta zmienną jest" pasuje tu idealnie ;)))
    Uwielbiam aparaty na zębach, dodają uroku *.*

    Pozdrawiam,
    Mój blog-klik:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja kiedyś chciałam mieć stadninę, konie i być instruktorem jeździectwa - utrzymywało się to od małego aż do 1 klasy liceum, potem stwierdziłam, że chce być grafikiem i poszłam w tym kierunku ;)

    http://blonparia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ahh także chciałam być kiedyś fryzjerką :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba każda z nas w przeszłości miała podobne marzenia względem zawodu. Psychologia jest bardzo ciekawa, sama się nad nią zastanawiam.

    Obserwuje i przy okazji zapraszam do siebie :) http://allifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś prześliczna ! Cudowny blog ,jakie oczy
    obs/obs?
    ja już obserwuje i napewno tu zostanę ;)
    http://styleeforyouu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnóstwo zawodów miałaś w planach! teraz sporo osób chce zostać aktorami. Ja także interesuję się psychologią, ale jednak nie dałabym rady pracować w tym zawodzie, trzeba mieć mocną osobowość ;) świetny post i śliczne zdjęcia :D
    obserwacja za obserwację?
    http://larysa-de-villiers.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawy post :)
    Zapraszam do mnie :))
    http://klemka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nie mam pojęcia, ale wszyscy mi mówią, że nadawałabym się na aktorkę i modelkę...
    paulan01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też chciała bym zostać psychologiem lub cukiernikiem <3

    OdpowiedzUsuń
  23. dekoratorem wnętrz może :D
    pozdrawiamy,
    Ajina and Lou,
    ajinaandlou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Też bym chciała być aktorką ♥

    Pytałaś o obserwację ja już :) Masz świetnego bloga <3
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  25. Dużo miałaś w planach.Ja właśniie stoję przed takim wyborem i myślę na jakie studia pójść bądź studium jeśli tej matury bym nie zdała a myślę nad wieloma : dietetyka,psychologia,psychologia kliniczna lub europeistyka : D.

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja tez chciałabym być psychologiem albo myślę jeszcze o dietetyce :)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja chciałam by być projektantką mody ale to mało realne :/ ...bardzo kocham zwierzęta więc myślę o behwaiorystyce (taki psycholog dla zwierząt) ;D
    Fajny blog i ciekawy post
    może obs=obs? Daj znać u mnie ;)

    http://zoeslifexoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Moje podejście do zawodu też ewoluowało hehe też chciałam być fryzjerką, aż pewnego pięknego dnia, ciotka zwróviła mi uwagę, że będę wszy ludziom z włosów wybierać- wtedy momentalnie przeszła mi ochota na ten zawód, gdy sobie to wyobraziłam :P piosenkarką, marzyłam o własnym zespole, malarką, studiowałam pedagogikę, a pracuję zupełnie nie w zawodzie, także to czas pokazuje później.... :) :) haha

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki w poście oraz baner Sheinside? z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to pisz :)
    Pozdrawionka :)Daria

    OdpowiedzUsuń
  29. na pewno coś związane z muzyką i śpiewem <3
    ja jak miałam z 9 lat to pisałam jakieś książki jejuuu :) a teraz jakoś już średnio mnie to interesuje :c
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. JAKA TY JESTEŚ ŚLICZNA *,*

    OdpowiedzUsuń
  31. jeszcze nie mam takich planow, ale powoli zaczynam się zastanawiać na studiami itp
    śliczne oczy :)
    mój blog >KLIK<

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawy post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. haha też kiedyś chciałam zostać piosenkarką ale nie potrafię śpiewać :/ na daną chwilę myślę o inżynierii bądź grafikiem komputerowym :/ ale zobaczymy jak wszystko wyjdzie :/

    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. jaki masz piękny kolor oczu *.* ja zawsze chcialam byc piosenkarką ale teraz marzę o byciu psychologiem ciekawe jak wyjdzie ;p

    zapraszam do mnie dopiero zaczynam :)
    marta-maartuss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. też chciałabym być psychologiem :D
    ____________
    Powracam do blogowania po dłuższej przerwie. I zmieniam adres!
    http://bez-kropki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. psycholog to podobno bardzo trudny i wymagający wiele nauki zawód, ale ja również o nim myślałam:)
    gl00my-angel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. wesołych, spokojnych świąt! :)
    mogłabym prosić o kliknięcie w nowym poście? :)
    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. jesteś przesliczna, ja hm wiem że dalej chcę prowadzić bloga, a potem czas pokaże:*
    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/03/sheisideclick.html
    POKLIKASZ PROSZĘ,WAŻNE TO DLA MNIE<3
    jeśli poklikasz uczciwie napisz ile kosztuje, odwdzięczę się w 100% (u mnie pojawia się kto kliknął) buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  39. jejku, jaka jesteś śliczna! :) ja też chcę być aktorką, haha!:) bardzo ciekawy pomysł na post! :)

    Twój blog mnie zauroczył, więc obserwuję i będę zaglądać częściej! :))


    ~zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  40. oo byłam już wcześniej Twoim obserwatorem :P hahh, jeszcze raz, świetny blog,
    Miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Chcesz być aktorką!! super, powodzenia :)))
    activeandhealthylife.wordpress.com (stare mikrouszkodzenia)

    OdpowiedzUsuń
  42. Od dziecka marze aby byc aktorka. Mam nadzieje, ze bedziesz miala wymarzona prace xx

    W wolnym czasie zapraszam do siebie.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Zawsze był ten czas "Zostanę kasjerką lub fryzjerem" :D <3 haha
    Jesteś śliczna :) Cudowny post :)

    Alicja
    alaa5c.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz