Bardzo potrzebowałam tej przerwy. Ciągle Wam pisałam, że się poprawię i zawsze Was zawodziłam, ponieważ poprawa, to nie pisanie postów co 3 tygodnie/miesiąc. Dlatego postanowiłam zawiesić tymczasowo bloga, póki sama w sobie się nie 'ogarnę'. Miałam zbyt dużo obowiązków na głowie i wszystkie tak jakby spadły. Rozumiecie tę metaforę? Mam nadzieję.
Postanowiłam, że zacznę sobie stopniowo dodawać obowiązków, tak, abym znowu nie zrezygnowała z niczego. I najważniejsza w tym momencie jest dla mnie szkoła. Stwierdziłam, że jeśli chcę dostać się na studia, to muszę już teraz zacząć na to pracować i taki mam zamiar. Następnym obowiązkiem jest zadbanie jakoś o moje życie fizyczne i zdrowotne. Zaczęłam codziennie ćwiczyć/biegać, zależy na co mam bardziej ochotę i czas. No i do tego doszło jeszcze zdrowe odżywianie, tzn. owoce, warzywa (to rzadziej, bo za nimi nie przepadam), zaczęłam robić obiady, ponieważ moja mama aż tak w to wszystko nie jest zaangażowana, więc wzięłam garnki w moje dłonie. Jednak wiadomo, że od słodyczy dalej jestem uzależniona, więc w weekend mam chill out, kiedy mogę sobie odmówić ćwiczeń i pozwolić na blok czekoladowy czy jakieś chrupki. 
Kolejnym obowiązkiem jest wyprowadzanie Sky'a na spacery codziennie. Jeśli nie mam na to za bardzo czasu, to nawet staram się z nim przejść po okolicy na 15 minut. Zrobi to dobrze mi, jak i oczywiście jemu.
W następnej kolejności chciałam postarać się o poprawienie relacji z rodziną i przyjaciółmi, gdyż je trochę zaniedbałam, a zwłaszcza z rodziną. 
Na samym końcu jest blog. I właśnie dzisiaj "położyłam" na mojej głowie ostatni obowiązek. Mam straszną nadzieję, że wezmę się w końcu w garść i dam sobie z tym wszystkim radę. Zmieniając wygląd bloga zdałam sobie sprawę, jak strasznie za nim tęskniłam i jak bardzo mi to sprawiało i dalej sprawia przyjemność. Pisanie o tych moich głupotach hahaha, i robienie na większości zdjęć głupich min i z 450 zdjęć zrobionych na sesji tylko 10 nadaje się do publikowania.
Strasznie żałuję, że tak to wszystko zaniedbałam, ale lepiej nic nie robić niż robić coś na siłę. Nie wiem, czy mieliście kiedyś tak, że towarzyszył Wam przez dłuższy czas obniżony nastrój. Ja go miałam od listopada i w sumie w marcu się wszystko zaczęło normować albo po prostu stałam się silniejsza psychicznie i trudno ze mnie "zdmuchnąć" dobrą energię. W każdym razie wróciłam i nie zamierzam znowu robić nie wiadomo jak długich przerw, a postów nie chcę pisać tylko o swoim życiu, ale też tematyczne, tj. poruszanie różnych problemów, gotowanie, zdrowy tryb życia, itd.
Tęskniłam za Wami. Mam już trochę pomysłów na posty, ale może Wy jakieś konkretne zaproponujecie? 







Komentarze

  1. Mam nadzieję, że wróciłaś już na stałe :) możesz zrobić wpis np. o książkach, o ulubionych yt i jakiś blogerkach :)

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze,że wróciłaś ale czasami warto odpocząć : )

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przerwy mi pomagają :3
    Śliczne zdjęcia ;*
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnemu we wszystkim ładnie :D *.*
    pozdrawiam
    http://carolinestylefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem tu pierwszy raz i chyba zostanę tu na dłużej :))
    Może wzajemna obserwacja?
    http://alices--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia takie wiosenne.
    Zapraszam cię kochana serdecznie do mnie :*
    nicole-500.blogspot.com
    nicole-500.blogspot.com
    nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia :)) obserwuję :)
    http://wiktoria-paris.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne zdjęcia :)

    Dodajemy?
    Mam ogromną prośbę, mogłabyś poklikać w linki pod zdjęciami najnowszego postu z rzeczami z Romwe? Bardzo mi na tym zależy :) http://wintractably.blogspot.com/2015/03/wish-list-romwecom.html

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia! Każdy potrzebuje czasem przerwy :)
    maniolowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Do blogowania nie warto się zmuszać ;D Trzeba na wenę poczekać :D
    seeanedesu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Każdy potrzebuje czasem przerwy :))
    Śliczne zdjęcia ♥
    Miała być obserwacja za obserwacje :D No to już obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękne zdjęcia *.*
    Każdy czasami potrzebuje chwili odpoczynku ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia. :))

    http://oczyoutsidera.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń
  14. Każdy czasem potrzebuje chwili wytchnienia i oderwania się od wszystkich spraw. Życzę w takim razie, żeby powrót był jak najbardziej udany:)

    bymadameem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy post :) Zdjęcia są bardzo ładne :)
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  16. ładne zdjęcia, śliczna kurtka :)
    dobrze, że wróciłaś, ale masz rację- nic na siłę, a odpoczynek każdemu się przydaje! potem wracamy z nową energią i nowymi pomysłami :)

    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia *.*
    Każdy potrzebuje czasem chwili odpoczynku.
    Obserwuje i zapraszam do mnie.
    palosdela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Też miałam chwile zachwiania, ale już wrociłam :)

    Zapraszam do mnie na wpis - wróciłam, mam nadzieje, że chociaż trochę mnie pamiętasz, bo ja cały czas obserwuję Twojego bloga: www.ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia ;)
    paperlifex33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznotki <3 I przepiękne zdjęcia!
    Co powiesz na wspólną obserwacje na bloggerze?
    Jeśli tak fajnie byłoby gdybyś zaczęła pierwsza.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny post :)
    Mam prośbe, poklikasz u mnie w linki na blogu? Byłabym wdzięczna :*

    photo-kinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne zdjęcia :)

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszyscy czasem potrzebujemy jakiejś przerwy :)
    Obserwuję i liczę na uczciwy rewanż.
    paulan01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie będę dawała pomysłów na posty, bo jestem ciekawa Twoich :)
    Ja też będę chodzić na spacery jak tylko zdejmą mi gips.

    Obserwuje(jako:Aleksandra Młodzińska) i zapraszam
    http://aleksandramlodzinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. piękny sweterek :)
    zapraszam do mnie ---> http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz