Heika
Troche mnie tu nie bylo, wiem. Ostatni post dodalam 6 WRZESNIA. I nie chce obiecywac, ze nie bede tak opuszczac bloga, bo nie wiem co sie stanie. Jestem teraz w drugiej klasie gimnazjum i troche nas cisna, a oprocz obowiazkowych lekcji chodze na kolo teatralne i sksy. No i tak mniejwiecej w domu jestem okolo godz. 15-16. Potem lekcje, nauka, umyje sie i ide spac. No i niestety, ale przyjemnosci, czyli caly blogerski swiat musze odkladac bardzo czesto.
Nastepnym powodem, dla ktorego mnie tu az tak dlugo nie bylo, jest tymczasowy brak apratu. Pozyczylam siostrze i jutro albo najpozniej w najblizszy weekend dostane go z powrotem. 

Skonczylam juz moje male usprawiedliwienia i przyjde do tematu notki :).  
Juz dosc dawno, bo ponad 3 tygodnie temu zawitala jesien i nie wiem jak Wy, ale ja dopiero w tym tygodniu ja odczulam. Nigdy jej nie lubilam. Ale po czasie stwierdzilam, ze jest to chyba moja druga najlepsza pora roku (najlepsza to lato). W tym miesiacu niezwykle mam ochote wybierac sie na spacery do lasu i patrzec jak pelno kolorowych lisci spada z drzew, gdy wiatr mocniej zawieje. 
Wydaje mi sie, ze wiekszosc ludzi nie lubi, gdy pada, a u mnie najzwyczajniej pojawia sie usmiech na twarzy. I tak zmoknieta wroce do domu, przebiore sie w duzy, cieply sweter, okryje sie kocem i bede ogladac moj ulubiony serial lub czytac ksiazke, popijajac przy tym herbate z cytryna. Tak wlasnie ja widze jesien:).



Komentarze

  1. bardzo ładne zdjęcia :) ja również lubię jesień, ale dopiero zaczynam się przyzwyczajać do tego, że trzeba się cieplej ubrać ;c

    http://butterflies-my-mind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. mam dokładnie taki sam obraz jesieni jak Ty ;) śliczne te zdjęcia.
    +obserwuje!
    zapraszam n0-p3rspeciv3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia :) Pomimo, że według mnie jesień to najgorsza pora roku, to kocham jej krajobraz... Te kolorowe liście lecące z drzew... Ahh :D

    Buziaki i zapraszam do mnie ;*
    onlyimagin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię jesień mimo wszystko! Zimna pogoda czy deszcz to dla mnie nic strasznego. Uwielbiam spacery po lesie!<3
    Cudowne klimatyczne zdjęcia!

    Serdecznie zapraszam do mnie: http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. super zdjęcia <3 zapraszam do mnie http://mysmilelile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja widzę jesień podobnie;) Też chce mi się spacerować jesienią,gdy pada deszcz i jest zimno,potem wypić sobie ciepłą herbatę lub wodę z cytryną,przykryć się ciepłym kocem i czytać swoją ulubioną książkę,oglądać swój ulubiony serial lub siedzieć na telefonie...To są piękne chwile;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz