Skladniki:
dynia (pizmowa)
0,5 kg mrozonego szpinaku
0,5/1 cebula czerwona
parmezan
ser feta
makaron do lasagne
mozzarella
3 zabki czosnku
passata sosu pomidorowego

Wszystkie te skladniki powinnyscie znalezc w Auchan.
Zaczynamy od upieczenia naszej dyni w temperaturze 180 stopni przez ok. 1h. 
Zanim wyjmiecie dynie z piekarnika, sprawdzcie nozem, czy jest bardzo miekka (w srodku!).
Po wyjeciu jej, kroimy ja na polowe i wyrzucamy wszystkie pestki. Nastepnie usuwamy skore i cala reszte odstawiamy do farszu.
W czasie, kiedy dynia sie piecze przygotowujemy szpinak. 
Zaczynamy od pokrojenia cebuli i przesypania jej na nagrzana juz patelnie (ja zuzylam tylko polowe jej). Potem dosypujemy do cebuli pol kilograma szpinaku i mieszamy az do momentu ropuszczenia sie go.
W miedzy czasie tez mozecie wlozyc do gotujacej sie wody platy lasagne, aby latwiej je nam bylo zaraz zawijac.
Gdy wszystko jest juz gotowe, czeka nas tylko faszerowanie makaronu dynia i szpinakiem w roli glownej.
Tak wiec zaczynamy od nalozenia na jeden plat lasagne dyni, potem szpinaku, nastepnie posypujemy wszystko serem feta i parmezanem. No i na koniec wszystko zgrabnie zawijamy. Mi to niestety nie najlepiej wyszlo.
Do naczynia, w ktorym bedziemy piec nasza potrawe, wlejemy passate sosu pomidorowego, ktora mozemy polaczyc dla smaku z kilkoma zabkami czosnku. 
Kolejna rzecza jest przekladanie naszych zawinietych juz farszem rulonikow do naczynia w pozycji pionowej.
Na sam koniec posypalam jeszcze raz wszystko parmezanem oraz mozzarella i wlozylam do piekarnka nagrzanego do 180 stopni na ok. 30 min.






Smacznego! :)))

Komentarze

  1. ojej ale pysznie wygląda, jak tylko będę miała chwilę czasu to z pewnością wypróbuję!
    http://nutellaax.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. pysznosci!
    mozesz kliknac u mnie w ostatnim poscie jesli to nie problem :*
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/10/cookies.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm pycha!
    zapraszam do siebie:
    http://brzozowskyy001.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczego ja nie lubię szpinaku :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam szpinak! Kiedyś nie lubiłam bo w zerówce dostawałam taką paciaje na talerzu, a to nie wyglądało zachęcająco :D ale pewnego pięknego dnia poszłam do koleżanki, która zrobiła nam na obiad właśnie szpinak z serem camembert (tak to sie pisze? :D) z dodatkiem czosnku i tam jakieś przyprawy jeszcze i to wszystko polała makaronem. mmm niebo w gębie! :D
    https://unmena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *tym wszystkim polała makaron, bo makaronem ciężko byłoby polać :D

      Usuń
  6. Ale to pysznie wygląda :)

    Może obserwacja za obserwację? Daj znać u mnie
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale to pysznie i świetnie wygląda, uwielbiam szpinak! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki za przepis :-) <3
    wyszło przepyszne :-)
    Pozdrawiam i zapraszam http://blogzanita.blogspot.com/ :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz