Hej. Jak wiecie, zawiesiam bloga. Stalo sie to glownie dlatego, ze musialam odwiezyc laptop, po czym zostaly usuniete niektore informacje czy aplikacje. Zmienilo mi sie cos w ustawieniach i nie moge pisac polskich znakow, co mozna bardzo wyraznie zauwazyc. Postaram sie to jeszcze dzisiaj naprawic.
No ale wrocilam. Mam nadzieje, ze nic mi sie nie zepsuje ponownie. I tak. Historia tego postu jest dziwna, bo gdy zrobilam wszystkie zdjecia i chcialam zaczynac pisanie tej notki, stwierdzilam, ze jesli ma byc to 'school routine', to nie zrobilam wszystkich zdjec. No i chcialam dodac reszte, ale pomyslam, ze to bedzie glupio wygladac na zdjeciach, no i przypomnialo mi sie, ze planowalam zrobic filmik na wybicie 300 obserwatorow oraz jednoczesnie na pierwszy rok bloga, ktory odbyl sie 1 wrzesnia :).
Mialam zrobic cos ala 'room tour', ale bardzo dlugo by to trwalo, bo nie mam czasu robic tych dekoracje w czasie roku szkolnego, a weekendy tez czesto jestem zajeta. Jednak wszystkie moje plany sie zmienily i dzisiaj zrobie post 'back to school - school routine', ktory nie do konca jest skonczony, ale najwazniejsze rzeczy sa. A niedlugo powinna sie pojawic wersja filmowa :).
No i jeszcze cos. Bo jak zauwazyliscie, to spoznilas sie z ta cala seria 'back to school'. Po glebszych przemysleniach, stwierdzilam, ze nic nie zaszkodzi, jesli zrobie to we wrzesniu. Co prawda, to jesli chodzi o jakies polecane zeszyty, gumki czy dlugopisy, to za pozno, bo raczej wszystko to wszystko kupili, ale z drugiej strony zeszyt to zeszyt, gumka to gumka, a dlugopis to dlugopis, wszystkie sa wedlug mnie bardzo podobne.
No okej, to zapraszam :).


Na sam poczatek proponuje zaopatrzyc sie w Wasz ulubiony napoj. Ja ten post robilam, kiedy jeszcze troche wialo wakacjami, takze najlepszym pomyslem byla mrozona kawa.


Jesli dostaliscie plan lekcji na tych malych kartkach, to mozecie wlozyc je sobie do piornika lub przykleic do zeszytu, ktory codziennie bierzecie do szkoly, ale jesli macie szafki, to tam przyklejcie go tasma.
Oprocz tego, ja przepisalam na kartke plan, ktory powiesilam nad biurkiem, nad sciana. W kazdej chwili moge na niego spojrzec i jest moim zdaniem bardzo wygodnym pomyslem.


Jesli chodzi o piornik, to ja potrzebuje takich rzeczy jak: gumka, olowki, dlugopisy, jakies kredki, zakreslacze, korektor w mleczku, cyrkiel i caly zestaw kreslarski. Jak widzicie, sporo jest tych rzeczy na zdjeciu, dlatego trzymam je w dosc duzym piorniku, z dwoma kieszeniami(?). Jedna sluzy do rzeczy, ktorych raczej czesciej uzywam, a w drugiej glownie mam zestaw kreslarski. 
Mozna kupic go na pewno w Auchanie. Ja go kupiam rok temu, ale w tym roku rowniez widzialam.


Zeszyty. Kazdy chce miec ladny zeszyt, najlepiej z jakas fajna, ciekawa okladka. No i czesto wybieracie sobie z twarda okladka, co moim zdaniem jest glupim, a nawet bardzo glupim pomyslem. Ale jak kto woli :).
Jesli znacie juz swoich nauczycieli i wiecie ile beda Wam kazali pisac, to kupujcie na oko tyle wystarczajaca ilosc kartek. Jesli chodzi o matematyke czy polski, to ok, sama do matematyki mam z gruba okaldka i ze 170 bodajze kartkami, ale jak czasem widze, ze wszystkie zeszyty, nawet do plastyki czy tzw. dzienniczka jest gruby i 100-kartkowy. Po co meczycie swoje plecy?
Na pewno tez dobrym rozwiazaniem bedzie zostawienie zeszytu z poprzedniego roku na nastepny rok, jesli zapisaliscie tylko polowe albo nawet mniej. Oczywiscie, jesli nauczyciele wyraza na to zgode, ale raczej Wasz zeszyt, to Wasz zeszyt i to Wy decydujecie jak bedziecie z niego korzystac.



No i na koniec outifit. Mam na sobie:
jeansy - butik | bluzka - reserved | parka - Zara | trampki - Auchan



Mam nadzieje, ze post Wam sie spodobal i jeszcze raz przepraszam, ze tak dlugo mnie nie bylo. Oczekujcie wersji filmowej, buziaki, see you! :)

Komentarze

  1. Dobrze, że jesteś. Fajne zdjęcia i przygotowania do szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie przedstawiłaś na zdjęciach te twoje przygotowania do szkoły :)
    Świetnie narysowany plan lekcji, zeszyty i wgl wszystko ^0^

    Zapraszam na nowy, dzisiejszy post :)
    http://my-beautiful-passion.blogspot.com/2014/09/motivaton.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zazwyczaj jestem leniem i drukuję plan prosto ze strony szkoły :(
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w nowym roku szkolnym, fajne masz artykuły szkolne i śliczna stylizacja :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę spore wyposażenie piórnika heheh ładnie ::)
    http://malinoweciernie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. hej, masz świetnego bloga, będę cię odwiedzała częściej ;) życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/09/grey-geek.html
    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/09/perfume.html zapraszam serdecznie na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Prosiłabym również o klikanie w baner Sheinside po prawej bloga, to dla mnie ważne.

    OdpowiedzUsuń
  7. tez bardzo nie lubię zeszytów z twardą okładką, fajny plecak :)
    http://everythingandnothinng.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie, że wróciłaś ! ;p

    honey-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze że już jesteś!
    Świetna szkolna stylówka *-*
    Zapraszam do mnie ^^

    karolina144.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na wersje filmowa ;)
    Sliczny outfit <3
    Z tym planem lekcji to bardzo pomyslowe ;)

    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? Odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. pamiętam ten dreszczyk emocji towarzyszący pierwszym dniom w szkole:)

    zapraszam do mnie:
    http://pastelovaszarosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, że już jesteś! :)

    martensik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny post i super kubek; ) !

    postaram się częściej zaglądać i zapraszam
    http://amachuano.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne rzeczy, aż chce się wrócić do szkoły :D

    http://kreatywnaplaneta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne rzeczy, jaki zarówno propozycja szkolnej stylizacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja juz obserwuje i czekam na uczciwy rewanz ;)

    xoxo
    gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Przydatne.
    Obserwacja za obserwację?
    Zacznij .
    http://myminiblogforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. zawsze w szkole najbardziej lubiłam przygotowania do niej :D kupowanie zeszytów to jest frajda hahaha :D
    zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja już obserwuję liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podobał mi się ten post! Naprawdę fajnie wszystko opisałaś!

    free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz wszystko świetnie zorganizowane! ♥
    Mam takie same trampki ;3

    Zapraszam:
    http://sapphireblog1.blogspot.com/2014/09/allepaznokciepl-mini-loteria.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  22. fajna parka i buty ! ja jestem dosyć zorganizowana w tym roku i się cieszę, chyba mamy ten sem piórnik do szkoły ;>>

    honey-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna stylizacja i wpis :)
    ps. mogłabyś kliknąć w baner sheinside na moim blogu?

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam poranną kawę <3 świetną masz kurtkę i trampki :)

    klikniesz u mnie w poście? z góry dzieki :* [ MAŁA x MI ]

    OdpowiedzUsuń
  25. super kurtka! :)

    zapraszam do mnie misiu http://chrupeek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Fajnie się czyta Twoje posty :)
    Pozdrawiam serdecznie :*
    I zapraszam do siebie :P
    naataluunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie Aniu wyglądasz! :)

    martensik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Taak, zeszyty z grubą okładką to moim zdaniem przesada... albo grube zeszyty od... religii albo plastyki... ale jak ktoś chce przemęczać kręgosłup, to idealnie haha^^

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajnie ze wróciłaś! Fajne kurtka :)))

    Zapraszam do mnie!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Każdy nowy obserwator jak i komentarz wywołują uśmiech na mojej twarzy :))
    Jeśli to nie jest żaden problem, proszę o poklikanie w linki :**

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny blog ♥ będę tutaj często wpadać :D
    zapraszam oczywiście cieplutko do mnie :)
    FLEMOUR

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekaw zdjęcia i bardzo ładny outfit, ja jednak zrobiłabym inny plan lekcji :)
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny post i pomysł :) ja uwielbiam rano pić kakao ♥
    www.blog017.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ale masz fajniutki plan lekcji, mi sie mój wcale nie podoba

    obserwacja za obserwacje?
    lenettete.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. nie wiąż tak sznurówek :D
    obserwujemy?
    http://lejzita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. świetna stylizacja!
    Poklikasz w linki pod zdjęciami w tym poście? : ♔Post - kllik!♔ (Wzamian polece Cię w następnym poście, nie oszukuj- ponieważ sprawdzam:* )

    OdpowiedzUsuń
  36. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Kolejny bardzo fajny post :)
    Bardzo podoba mi się design bloga *.*
    Dodaję do zakładek i czekam na kolejną notkę

    Czy mogłabyś poklikać w banery? Odwdzięczę się obserwacją <3

    http://kate-and-her-world.blogspot.com/

    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Jaki uroczy kubeczek :D

    pysiaco.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. świetny post ::)

    zapraszam do mnie
    agniesszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny post :)

    Rozdanie! (Kosogłos, Ksiązki, Case iphone, Perfumy i kosmetyki!
    http://iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com/2014/09/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  40. jaki ładny masz kubek!


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. super sweet kubek chciałam cię zaprosić do mnie http://jestem--soba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Super plecak. I ślicznie wyglądasz. A co do planu- najlepiej sprawdza się zdjęcie w komórce :)
    Dziękuję za ten post, bo naprawdę miło się go czytało :)
    sparkle-things.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. oj ja to bum z chęcią do szkoły wróciła! :D
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz