Witam Was:)
Jak wiecie, od jakiegoś czasu postawiłam na zdrowe jedzenie i podwyższoną aktywność fizyczną.
Wracając z zakupów kupiłam owoce, które były mi potrzebne do sałatki.

Owoce w sałatce:

2 banany
 ○ maliny
 borówki
  2 kiwi

 
Osobiście wolę, gdy owoce są twarde i lekko zimne, tak więc włożyłam je do lodówki na około pół godziny, by zdążyły się dość dobrze schłodzić i stwardnieć.
Pokroiłam banany, najpierw w plasterki, a potem plasterki jeszcze na pół. Podobnie zrobiłam z malinami. Rozdzieliłam je na pół i włożyłam do miski razem z bananami. Następnie wszystko obsypałam borówkami. 


Przypadkowo kupiłam bardzo miękkie kiwi, które ledwo co się dało kroić, a skórka sama odchodziła. Wpadłam na pomysł, by je po prostu zmiksować (bez żadnego dodatku wody, niczego) i utworzyć z nich polewę na to wszystko. Tak też zrobiłam. Jednak moja mama nie chciała skosztować tego z kiwi (później się przekonała i też sobie polała, hahaha), więc polałam tylko owoce w mojej misce :). Niewyobrażalnie prosto się przyrządza. Jest zdrowe i smaczne. Jeśli nie lubicie w sałatce chociaż odrobinę kwaśnego smaku, to polecam kupić dość miękkie (dojrzałe bardzo) kiwi, zmiksować i tak jak ja - polać na Waszą sałatkę.

Komentarze

  1. O mniam <3 Uwielbiam owocowe sałatki! :)

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam! Ale mi narobiłaś tym smaka :) Też ostatnio zaczęłam zdrowo jeść :>
    Zapraszam na nowy post u mnie! http://mari-maari-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubie takie owocowe salatki :)
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/08/grey.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam owoce, aż mi ślinka cieknie!

    Zapraszam do mnie: ronnielands.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda świetnie ;)) muszę spróbować ;3

    Zapraszam:
    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. mmm :3 uwielbiam owocowe sałatki :)
    everythingandnothinng.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pychotka *-*
    Bardzo fajny blog (y) :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz