Hejka :)
Od czwartku jak wiecie jestem u siostry. Prawdopodobnie już jutro jadę z powrotem do domu i zaczynam robić dalej przemeblowanie pokoju. Również mój blog zbliża się do 300 obserwatorów, jak i również do pierwszych jego urodzin, które nastąpią 1 września :). Chciałabym zrobić wspaniały post, bo w końcu wypadałoby.
Koniec tych ogłoszeń parafialnych. Wczoraj i dzisiaj pojechałam z Agą i jej psem na zawody Agility do Sopotu. Niestety nie zdobyła żadnego miejsca, ale liczy się tzw. 'fun', czyli radość z tego, co się zrobiło :). Ale i tak poszło jej bardzo dobrze. 
Wczoraj poszłam na jej plac z torem Agility z moim psem i stwierdziłyśmy, że w październiku idziemy razem na takie zawody do Annówki :).
2 tygodnie temu mówiłam, żeby się nie martwić, bo jeszcze dużo wakacji zostało. Myślałam, że chociaż w te ostatnie 3 tygodnie będą dla nas litościwe i będą się dla nas dłużyć. Coś chyba nie wyszło im, bo musze w tym tygodniu kupić przyborny szkolne i zeszyty, hahaha.
W sumie, to się cieszę, że niedługo będę mogła się spotkać ze znajomymi ze szkoły, bo w czasie wakacji było to bardzo trudne.
Lecę już, zaraz z agą będziemy oglądać serial 'Arrow'. Bardzo polecam, wciąga! :)








 Azja :)

Nuda wzięła aparat xD

Niestety nie mam zdjęć Azji (psa Agi), ponieważ robiłam im tylko filmy, które możliwe, że dam radę pokazać Wam jeszcze dzisiaj.

Komentarze

  1. Widać, że zdrowo tam było. Kocham Sopot.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zawodu, :) Wow, prowadzisz już bloga rok, gratulacje :) Mój blog obchodził swoją pierwszą rocznicę w czerwcu.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że twoja koleżanka nic nie wygrała, ale ważne, że dobrze się bawiłyście. :D


    Mam prośbę! Mogłabyś poklikać w link do szortów z ostatniego postu?
    Jeśli poklikasz, napisz w komentarzu, postaram się odwdzięczyć w jakiś sposób! <3
    lilianka-blog.blogspot.com






    OdpowiedzUsuń
  4. też chciałabym mieć psiaka, którego brałabym na wystawy :D


    u mnie na blogu giveaway, w którym można wygrać profesjonalny wygląd bloga od seventeenroses!
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że świetnie się bawiłaś :D

    http://by-lolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie bylam na takich zawodach;p
    Obserwuje;d i licze na rewanz;d
    Zapraszam;d
    moohox3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia , muszę się wybrać na takie zawody . :) .
    Obserwuję cię , co powiesz na obserwację za obserwację ( z góry dziękuje ) :)
    Jej zaobserwowałam i jest 300 obserwatorów :D
    http://stylowaokularniica.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia, śliczniutki pieski:) Życzę Ci powodzenia w blogowaniu, ja bloguję dopiero cztery miesiące, ale tobie gratuluję:))))))))))))))) Zaobserowałam http://l0ve-l0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z tym serialem! Mnie bardzo wciągnął, aż tak, że na internecie obejrzałam 2 sezon, który dopiero do TV wchodzi :D
    Nigdy nie byłam na takich zawodach.


    justlife-jurka.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz