Hej kochani.
Nie wiem jak u Was, ale u mnie już zdecydowanie czuć nadchodzące wakacje. Aż trudno mi uwierzyć w to, że zaraz będzie 27 czerwca. 
Postanowiłam, że ten tydzień szkolny spędze bardziej na odpoczywaniu. Dlatego nie było tutaj tak często postów. Musiałam trochę odetchnąć po poprawkach. 
W przyszłym tygodniu też będę trochę zakręcona, ponieważ w poniedziałek mam zawody, a we wtorek muszę się przygotować na ognisko klasowe, które odbędzie się w środę. 'Przygotować' - załatwić z Martą (którą pozdrawiam, bo to czyta XD) około 75 bułek. Można zamówić, ale dalej nie wiem czy będziemy musiały je wszystkie nieść, czy każdy sobie swoje bułki włoży do placaków.
W czwartek jest Boże Ciało, także też będzie w domu trochę zamieszania. Chciałabym w tym roku coś nieść albo pokazywać dziewczynkom, które sypią kwiaty, kiedy mają je sypać :).
W piątek wyjeżdżam w góry na tydzień. Obawiam się, że nie przeżyję dobrze tej podróży, bo jest to około 12 godzin jazdy, a ja mam poważną chorobę lokomocyjną. 
I dlatego prawdopodobnie (no chyba, że będzie tam internet), to od 20 do 26 czerwca nie będzie mnie tutaj. 
No i w piątek koniec roku szkolnego. W sumie cieszę się, że już wakacje, ale chyba trochę mi będzie brakowało tej szkoły przez te 2 miesiące.


 Sky po kąpieli xD


 

Komentarze

  1. kot, kot, kot, kot! tak bardzo chcę mieć kota :)! a taki czarny byłby ideałem :)
    P.S. zapraszam do siebie na same nowości :)!
    http://www.likemywholefashion.pl/2014/06/black-asymetric.html

    OdpowiedzUsuń
  2. truskawki <33

    zapraszam do mnie:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. delicje to bym zjadła;p
    świetne zdjecia;) i cudne zwierzaki;p
    zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach te delicje... Jestem głodna XD
    a jeśli chodzi o koniec roku szkolnego, to także będzie mi brakować trochę szkoły..
    ale należy nam się odpoczynek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroooczy kot :)

    U mnie nowy post "Jak radzić sobie ze stresem". :)
    diamonds-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem Ci tak.. mi nie bedzie brakowalo szkoły ale ludzi których tam poznałam... Ja kończę gimnazjum i jak wiadomo te kontakty juz nie beda takie same..niestety

    http://feelingsdonotplay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też czuć wakacje! :D

    Zapraszam na mojego bloga. Jeśli Ci się spodoba zapraszam też do skomentowania i obserwacji. :)
    lilianka-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Boskie fotki <3 U mnie tez czuc wakacje, oceny wystawione i tylko czekam na 27 czerwca <333
    Zapraszam - gabriela-favourite-things.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Twister <3

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia, narobiłaś mi ochoty na twistera :(

    alexshia-a.blogspot.com | zapraszam i pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki fajny pies :d <3
    http://kingandsylwia.blogspot.com/2014/06/things-that-make-me-happy.html

    OdpowiedzUsuń
  13. jeszcze 11 dni do wakacji <3
    śliczny kot :)

    http://joanne-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę słoneczka na zdjęciach, u mnie pada :(
    MÓJ BLOG klik!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz