Witam Was znowu po dłuższej nieobecności. Post miał być już kilka godzin temu, ale miałam problemy z napisaniem go. Gdy post automatycznie się zapisywał, to od razu wyrzucał mnie na strone główną bądź na inne zakamarki bloga. Nie dało się tutaj po prostu spokojnie niczego napisać.
Zmieniłam przeglądarkę, z której nieco trudniej mi się korzysta, chociaż w sumie internet dużo szybciej działa tutaj niż w chrome.


Jak zauważyliście, posty pojawiają się rzadziej niż zwykle. To dlatego, że mam tylko 21 dni na podwyższenie sobie tak ocen, aby na moim świadectwie zawitał czerwony pasek. Mam nadzieję, że uda mi się pogodzić wszystkie moje obowiązki ze sobą. blog jest dla mnie mega ważny, ale niestety nie najważniejszy. Bynajmniej na tę chwilę. 
Dzisiejszy post miał być o mojej codziennej pielęgnacji twarzy, ale nie zdążyłam zrobić zdjęć, a taka notka wymaga też trochę więcej czasu, dlatego, gdy tylko będę miała jakiś dłuższy wolny czas, to zabieram się za ten post :). 
Niedługo mam Test Coopera. Przygotowuję się do niego już chyba ponad miesiąc i jestem w miarę zadowolona z mojej teraźniejszej kondycji. Chociaż i tak wychodzi na to, że dostanę najwyżej tróję. 
 Test Coopera polega na tym, aby w czasie 12 minut przebiec jak najwięcej metrów/kilometrów. W moim przypadku jest teraz tak, że w czasie 8,5min dam radę przebiec 1,500m około. Z tabeli poniżej wychodzi na to, że rzeczywiście źle mi pójdzie, hahahaha. My w szkole mamy mieć na ilość okrążeń na bieżni, ja jednak nie pamiętam jaką ona ma długość.


Jutro o ile dam radę, to pokażę Wam stylizację, ale zobaczymy jak to będzie z rodzieleniem jakoś mojego wolnego czasu. Na razie mam dla Was zdjęcia z tego tygodnia, dobranoc! :)




Komentarze

  1. świetne zdjęcia :)
    http://dreamsstation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. współczuję , za ten test ale myślę że sobie poradzisz uwierz w siebie i będzie dobrze ;)
    Cudowne zdjęcia;)
    Ja obserwuję i liczę na to samo ;*
    http://nataliasablogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już jakiś czas temu zaliczyłam w szkole test Coopera :)

    Zapraszam do mnie :)
    diamonds-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bieganie ;c
    Świetna stylizacja!

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy post <3 bardzo mi się podobają takie posty
    wygląd bloga świetny, pozdrawiam :*
    czekam na kolejną notkę

    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    zapraszam aloohaparadise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bieganie :( Ale ja uwielbiam biegać heh ! :D


    zapraszam na bloga mojego kolegi, ktory zaczyna dopiero i na mojego ! ;)
    -----> kolegi : http://pemq12.blogspot.com/
    ------> mój : http://tinaa-tinaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post :)! Uwielbiam Twój styl pisania ;)! A zdjęcia c u d n e!
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne zdjęcia, ja na chrome nie mam takiego problemu chociaż kilka razy zdarzyło się, że nie dało się zapisać posta bo wyskakiwał jakiś błąd. ;c
    http://najla-beauty-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę powodzenia w szkole ;)
    http://wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjecia;) super fryzurka;p
    zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wlasnie kilka dni temu robilismy ten test ;)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Też miałam ten tesWpadniesz do nas? Co powiesz na wspólną obserwację?
    Poklikasz w linki? To dla nas bardzo ważne.
    http://www.susan-and-olivia.blogspot.com/2014/05/lista-zyczen-z-prersunmall.htmlt tylko w 5 klasie, ale chyba w tym roku też będziemy mieć na koniec.

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia na teście, ja już strasznie dawno nie biegałam, aż dziwnie bo kiedyś na każdym wfie 45 min biegania bez większej przerwy, teraz sobie tego nie wyobrażam xd

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się bluzeczka :)
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz