Witam Was kochani :). Teraz w każdym poście będę Wam męczyć odliczaniem do wakacji. Dni, które spędze w szkole zostało TYLKO 14. Im jestem bliżej zakończenia roku szkolnego, tym się coraz gorzej czuję. Akurat teraz zachciało mi się do niej chodzić, hahahahaha, no i zaczynam się czuć teraz tak, jakbym zaczęła na nowo poznawać ludzi, czyli jak na początku roku :).
Czemu taki dziwny tytuł posta?  Ponieważ zakończyły się u mnie generalne poprawki i doszłam do średniej, do której chciałam dojść. Teraz czekają mnie tylko drobne poprawy z niektórych przedmiotów i napisanie referatu na historię.No i czekają mnie jeszcze do wystawienia ocen 4 ważne sprawdziany, więc też warto się pouczyć :). 



Wracając do tytułu ....... . Posty powinny się już zacząć pojawiać regularnie, co jakieś 2-3 dni góra, a innymi słowy - wróciłam znowu do blogerskiego życia. Ostatnie tygodnie były dla mnie trochę trudne, pod każdym względem, nie tylko nauki, ale wyszłam już na prostą, no i mam nadzieję, że nie skręce znowu w złą ścieżkę :).


W sobotę byłam na I etapie konkursu z polskiego (pisemnego) i jakimś cudem przeszłam do II (ustnego). Nie wiem jak to zrobię, ale muszę przeczytać około 200-300 stron w 2 tygodnie. No ale dam chyba radę, tylko, jak to moja mama mówi - mam STRASZNIE dłuuuugiii ogon.
A co do testu Coopera, o którym Wam w poprzednich postach opowiadałam, to chyba wyszedł mi niespodziewanie nieźle, ale na końcu straciłam oddech :/.


Good night! :)))

Komentarze

  1. mi zostalo jeszcze mnostwo ocen do poprawienia ech :(

    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna bluzka. Ja idę kuć ;c
    POWODZENIA!!

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi sie już kompletnie nie chce do szkoły chodzić ;p Mogłabym prosić o poklikanie w linki w ostatnim poście? :) Obiecuje, że się odwdzięczę :)
    sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wreszcie wolne <33

    zapraszam do mnie:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fotogieniczna jesteś, zdjęcia są piękne, fajny post.
    http://najla-beauty-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja muszę poprawić chemię, biologię, fizykę i angielski bo o historii to już nawet nie wspominam :D

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też teraz odliczam do wakacji, nie mogę się ich doczekać! Jesteś mega fotogeniczna, śliczne zdjęcia <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz