Heiika, dziś post na szybko i jak to u mnie - późno. Jeszcze trochę muszę wytrzymać bez aparatu. Rozmyślałam przed chwilą o czym ma być post, szukałam spośród mojej listy postów, które planuję zrobić i nie było żadnego, którego mam ochotę teraz napisać. Ale zaangażowałam się ostatnio w tumblr i stwierdziłam, że może Was trochę zapoznam z moim tumblr'em.
Jest on w formie zdjęć, gifów, które określają mój obecny stan/humor. Aktualnie jest w nim dużo happeningu, ponieważ mam ostatnio dobre dni. Może dlatego, że w końcu mogę się wyspać, hahah.








Dobranoc!:)

Komentarze

  1. To fajnie ze masz dobre dni :) oby tak dalej !

    http://www.feelingsdonotplay.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjęcia :) szczegolnie te na plazy xp
    zapraszam do mnie;)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog! Obserwuję i liczę na rewanż :)
    U mnie nowy post. Wpadniesz i skomentujesz? ;)
    paulaaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia wybrałaś : )
    Ja osobiście tumlbra nie mam, heh :)
    Pierwsze, drugie i trzecie zdjęcie jest najlepsze *_*
    olaani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję. Czekam na Cb.
    ---------------------------------------
    http://gabriel-data.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. aprawdę bardzo fajnie napisany post! Przeczytałam calutki post i mogę stwierdzić, ze jesteś sympatyczna blogerką :) Może obserwacja, za obserwacje? Jeśli tak, to daj znać na blogu! Pozdrawiam.

    i-am-myself-yeah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam tego czegoś i trochę nie rozumiem idei tego portalu :) może za stara jestem na to ;P

    zyciezobiektywem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz