Heihei, znowu troszkę się spóźniłam z postem, ale miałam i w sumie cały czas mam bardzo mało czasu na wszelkie poprawy ocen. Właściwie, to teraz mam tylko ponad tygodniową przerwę, w której też trzeba coś porobić związanego ze szkołą (czyt. czytanie lektury), ale ta książka 'Opium w rosole' nie jest wierszowana, tak więc powinno mi to szybko pójść.
Miałam dzisiaj wielką chęć na zrobienie zdjęć na balkonie, ale pożyczyłam mojej siostrze aparat do piątku, a stary się zepsuł, no i tak, nie wyszło. Tak więc postanowiłam, że pozamieniam trochę kolejność i dzisiaj zrobię recenzję z filmu 'Noah wybrany przez Boga', a jak dostanę aparat, zacznę znowu dodawać zdjęcia.

Na samym początku chciałabym napisać, że Ci, którzy zamierzają pójść na ten film, to nie polecam tego czytać, bo potem stracicie całą przyjemność z oglądania. Ale jak wolicie :).

RECENZJA
Film opowiada o mężczyźnie o imieniu Noe, który został wybrany przez Boga, aby uratować przed 'zniszczeniem' wszystko, co jest niewinne (czyt. zwierzęta). Czemu niewinne? Ponieważ żyły one wedle rozkazów Boga, nie zgrzeszyły nigdy. Jeśli jesteście praktykującymi Chrześcijanami, to kojarzycie coś z lekcji religii lub po prostu z kościoła o Arce Noego. Właśnie to zbudował i tym uchronił zwierzęta i swą rodzinę przed strasznym zalaniem świata. Lecz był niemalże pewny, że wtedy tylko oczekiwali swej śmierci w arce, gdyż nie wierzył, że znajdą ląd. Możecie się domyśleć, że znaleźli go, ponieważ jesteśmy teraz tu, gdzie jesteśmy. 


Oprócz Noego innym(ą) główną bohaterką jest Ila (Emma Watson). Została znaleziona jak była małą dziewczynką jako jedyna żyjąca w pewnej osadzie i nie może mieć dzieci. M. in. dlatego ma później wyrzuty sumienia, że nie może synowi Noego urodzić dziecka. Jednak zdarzył się cud. Ila stała się brzemienna z pomocą dziadka Noego. Urodziła bliźniaczki, które Noe miał zabić (i tu nie zrozumiałam czemu). Trzymając nóż w ręce zawahał się i wybrał MIŁOŚĆ, miłość do swych wnuczek, nie potrafił ich zabić.


Ja sądzę, że choć tak jakby Bóg mu rozkazał je zabić, to chciał sprawdzić, co Noe wybierze. Wydaję mi się, że właśnie o to Mu chodziło. O to, aby wybrał Miłość, bo bez niej by nas tu nie było. 
Film ogólnie bardzo mi się spodobał, dał dużo do myślenia. Szczerze mówiąc, to dopiero w czasie oglądania zrozumiałam, że jest on o Arce Noego. Jeśli ktoś jest bardzo wrażliwy i często płaczę przy filmach, to przy tym może też się popłakać. Jest dużo strasznie przykrych scen i wzruszających. POLECAM! :)




Mam nadzieję, że trochę Was zachęciłam do obejrzenia tego filmu. Jest naprawdę godny polecenia. No ale każdy ma inny gust, mi się bardzo podobał :).
Bardzo Was bym poprosiła, abyście napisali/ły w komentarzach jakie posty najlepiej Wam się czyta, co Was najbardziej interesuję. Postaram się jutro wybrać jeden z Waszych pomysłów, który nie będzie wymagał moich autorskich zdjęć i dodać jutro z nim post. Good night! :)

Komentarze

  1. nie oglądałam filmu ale może się skuszę w wolnej chwili :)

    zyciezobiektywem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno oglądnę!
    Juz obserwuje teraz ty!
    http://mari-maari-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno obejrzę ten film, bardzo ciekawie wygląda. Zdjęcia są super - jeśli zaobserwujesz nasz blog to na 100% się odwdzięczymy

    U nas nowy post o ćwiczeniach - zajrzysz i skomentujesz ?

    miki-and-nessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie się zapowiada na pewno go obejrzę
    ZAPRASZAM
    http://cukki-cukkii.blogspot.com/
    OBSERWUJEMY?? DAJ ZNAC U MNIE

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna recenzja! :) uwielbiam Emmę Watson i większość filmów, w której zagrała, ale taka tematyka raczej mnie nie zainteresuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie widziałam tego filmu, jednak dzięki temu postowi trochę mi go przybliżyłaś, jednak i tak go oglądnę
    Zapraszam do mnie gdzie u mnie świeżo dodany post o świętach
    http://world-of-oblivioon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie widziałam jeszcze , ale po przeczytaniu tego stwierdziłam, że musze się wybrać do kina !
    /http://adriannebloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. CHCIAŁAM NA TO IŚĆ <3
    WWW.BLOG017.BLOGSPOT.COM <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz