przepraszam za nieobecność

Witam Was. Na samym początku chciałabym Was OGROMNIE przeprosić za moją strasznie długą nieobecność. Miałam dość ciężki i nieprzespany tydzień. W sumie, to dopiero teraz dałam radę do Was napisać, bo dzisiaj miałam również męczący dzień. Moi rodzice z siostrą pojechali po samochód, którego nie przywieźli. Właściwie to nie wiem czemu, ponieważ mnie pomysł z nowym autem aż tak bardzo nie zachwyca. W czasie kiedy nikogo nie było w domu, ja zaczęłam porządki i zajęło mi to około 5 godzin. Zrobiłam połowę obiadu. Rodzice wtedy akurat przyjechali i mama zajęła się resztą. Potem oglądałam powtórkę 'Tańca z Gwiazdami', rysując jakiś obrazek na plastykę i pod wieczór poszłam z kuzynką na dłuuuugi spacer. Chciałam porobić jakieś zdjęcia dzisiaj, ale nie zdążyłam. Może jutro coś mi się uda pstryknąć :).



Jeśli chodzi o recenzję filmu 'Noah wybrany przez Boga', to zrobię ją w najbliższym czasie. Nie jestem pewna czy jutro, ponieważ post outfitowy raczej nie będzie dobrze się łączył z recenzją filmu.
Jak spędziliście sobotę? 
Oglądaliście ten film?

Komentarze

  1. Chciałam na to iść,ale nie mam z kim ;cc
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. oby sie skonczyly nieobecnosci :)
    Zapraszam na nowy post – liczę tam tylko na twój komentarz. Myślę, że Ci się spodoba, bardzo mi na tym zależy :*
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne zdjęcia ;)) ja też miałam ostatnio ciężki tydzień ;d

    Zapraszam:
    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze okazji obejrzeć tego filmu :)

    Zapraszam do mnie :)
    diamonds-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia ..zwłaszcza drugie ; p
    Też mój tydzien do najłatwiejszych nie należał :) no ale będzie lepiej :) tak trzeba myslec:)
    zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog ! ;))
    Co powiesz na wzajemną obserwację ? ;)
    http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja go nie oglądałam ;c ładne zdjecia! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz