hey
Rozmyślałam sobie dzisiaj o czym miałby być post i pomyślałam, że bardzo rzadko są tutaj notki o moim codziennym życiu. Kiedyś było tak, że tylko je pisałam, potem skoncentrowałam się na konkretnych tematach, a teraz chcę to trochę zmieszać. 


Wróciłam wczoraj od mojej siostry, gdzie spędziłam prawie tydzień. Nie wiem czemu, ale cały tydzień z przerwami kilkugodzinnymi mam mdłości. Nie wiem, może coś zjadłam, bo dzisiaj było dużo lepiej. Cały czas pisałam Wam, że postanowiłam zacząć biegać, zdrowiej się odżywiać. Jest to cały czas aktualne, ale nigdy w moim życiu nie zabraknie słodyczy, no chyba, że zagrażałoby to mocno mojemu zdrowiu. Jak Wam wcześniej pisałam, moja kondycja w bieganiu się mega polepszyła, bez większego problemu przebiegłam bez przerwy ponad 3 km w lesie. Co prawda na koniec złapałam małą kolkę i może te 3 km to nie jest dużo, ale jeśli chodzi o mnie, to jestem z siebie strasznie zadowolona. 
Niedawno się zastanawiałam czemu ja właściwie zaczęłam biegać. Może i też dlatego, że chciałabym zrzucić kilka kilogramów, ale na pewno jest to też dla mnie w pewnym sensie jakaś zabawa. Bo gdybym nie lubiła tego robić, to bym sobie znalazła inne zajęcie, żeby poprawić figurę. Poza tym bieganie poprawia pracę serca. Z moim jest chyba w miarę dobrze, chociaż lekarze czasem stwierdzali, że słychać jakieś szmery, ale dążę do tego, żeby było z nim jak najlepiej się da.
Dzisiaj dzień spędziłam w miarę aktywnie, a nie jak to często u mnie w niedziele - przed telewizorem. Rano pojechaliśmy do kościoła, a po obiedzie na cmentarz i do Auchana na trochę większe zakupy. Oprócz spożywczych rzeczy kupiłam dwie bluzki o jeden rozmiar za duże. Myślałam, że i tak mi będą dobre, ale z jedną się trochę pomyliłam, chociaż w sumie, to lubię nosić szersze ubrania. 


Po zakupach poszłam z koleżanką na spacer z psami na łąkę, gdzie Sky nie był za bardzo chętny na jakiekolwiek zabawy, za to ciągle jadł trawę.
Miałam zamiar się jeszcze dzisiaj trochę pouczyć do historii, ponieważ pani często pyta z ostatniego tematu i już dwa razy zostałam wybrana i nie najlepiej moja wypowiedź się kończyła. No ale chyba nic z tego nie wyjdzie. Jest już dość późno, a jak ja się położę do łóżka, to nie jestem w stanie się niczego nauczyć, bo od razu zasypiam hahahaha. 
Mam nadzieję, że miło spędziliście przerwę świąteczną, i że trzecioklasiści dostali jak najlepsze wyniki w egzaminach gimnazjalnych, bo słyszałam, że już chyba są. No i miłego poniedziałku. Bay! :))

(przepraszam, że wyglądam jakbym nie spała tydzień, ale robiłam je, kiedy było już ciemno na dworze, poza tym byłam troszkę zmęczona xD)

Komentarze

  1. Heheh dla mnie 3 km to strasznie dużo ;) Nawet 1 chyba nie przebiegnę, muszę trochę nad moją kondycją popracować :D
    Świetną masz bluzkę :D
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!
    Powodzenia w bieganiu! :) Trening czyni mistrza!
    http://pearlinfashion.blogspot.co.at/2014/04/summer-i-adore-you.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie lubię biegać, wole jakieś siłowe ćwiczenia :p w miejscu... fajny t-shirt ;)
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. koszulka cudowna ;p
    chciałabym mniec bluze z takim nadrukiem xd
    zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zaczęłam robić brzuszki. Wczoraj zrobiłam 100 bez przerwy - mega wyzwanie! Ale dałam radę i jestem z siebie dumna! ;) Mam nadzieję, że także będziesz pobijać swoje "małe rekordy" :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna koszulka!
    Ja również biegam :)

    alexshia-a.blogspot.com | buziaki xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahah miłego biegania! Śliczna bluza! *-*
    http://najla-beauty-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz świetnie! Chciałąbym wyglądać tak dobrze kiedy też jestem zmęczona... :D

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia!

    Zapraszam na mojego bloga. Jeśli Ci się spodoba zapraszam też do skomentowania i obserwacji. :)
    lilianka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post! <3 Zapraszam do mnie!
    http://natalia-natttyy-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna koszulka :)
    _____________
    www.allex096.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz