again pause

Przepraszam, że znowu miałam małą przerwę w blogowaniu, ale nie czułam się wieczorami na siłach, żeby napisać tutaj jakiś post. Dzisiaj w sumie też nie czuję żadnej motywacji do tego, ale odczuwam po prostu, że musiałam tu zajrzeć:).
Nic nadzwyczajnego nie będę pisać, właściwie nie chcę się rozpisywać za dużo. Tyle, że bardzo jestem zadowolona z moich ostatnich ocen, które baaardzooo mi się w tym momencie przydadzą. Kto wie, może jakoś przez te około 30 dni szkoły wyrobię się ze świadectwem z paskiem, chociaż w to jeszcze niedawno wątpiłam.
Mniej więcej jeszcze udaję mi się trzymać moją kondycję i zdrowe odżywianie. Prawie codziennie biegam rano lub wieczorem+spacery ze Sky'em. Chcę powrócić do robienia brzuszków, ale mi to nie wychodzi, hahhahah. A co do zdrowego odżywiania, to widzę wyraźną poprawę, ale słodycze przy mnie zostaną na zawsze. 
Więc to takie podsumowanie ostatniego mojego spędzania czasu. Teraz posty ciągle są m.in. o tym i chyba muszę to zmienić, ponieważ Wy już to wiecie od kilku tygodni. 
Niedługo jak macie zobaczyć taką notkę, to napiszę o moich ćwiczeniach, postaram się też zrobić zdjęcia, jakie ja ćwiczenia wykonuję. Tylko pamiętajcie! Nie na każdego człowieka mogą one działać, będę pisać tylko o tym, co mi pomaga, a Wam może najprawdopodobniej pomóc.






Wyjeżdżacie gdzieś na majówkę?
Chcecie oddzielny post o moich ćwiczeniach?

Komentarze

  1. piekny kocurek ,pewnie napisz posta o cwiczeniach ,buziaki
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/04/pistacja.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kotek ;) Mam nadzieję, że uda ci się zdobyć świadectwo z paskiem ;D Post o ćwiczeniach możesz zrobić ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne zdjęcia ;) czekam na post o ćwiczeniach ;3

    Zapraszam:
    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. sałatka owocowa *_* Pomimo mojej fobii co do kotów to muszę Ci powiedzieć,że twój to naprawdę słodziak *_*
    http://blog017.blogspot.com/2014/05/13th-birthday.html
    NOWY URODZINOWY POOST <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze nie jestem pewna co do majówki,ale chętnie bym przeczytała taki post ! :) Cudny kotek,też mam czarnulka,a właściwie czarnulkę,Nitkę :)


    http://juliette-life-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nigdzie nie jade na majówkę , tak zrób oddzielny o ćwiczeniach czekam

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/ <<< Nowy Post

    OdpowiedzUsuń
  7. Mniam, ale smakołyki! :))
    Cudny kotek :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej kochana ;** Śliczne zdjęcia i post, pisz takie częściej ♥ A przy okazji, może Obs=Obs? Zacznij a ja odwdzięczę się jeszcze dzisiaj ♥ juliandjuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny kotek zawsze o takim marzyłam :)
    Zapraszam na nową notke i do obserwacji.
    http://meanss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja ćwiczę z Ewą Chodakowską ;) jak na razie efektów nie ma, ale kondycja poprawiła się. Ćwiczę od jakiś kilku dni, więc na efekty czas przyjdzie później ;) pozdrawiam! :>

    OdpowiedzUsuń
  11. ja w majówkę będę się uczyć :D tak ją właśnie spędzam...
    super zdjęcia! pozdrawiam :)

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. słodki kociak :)
    _____________
    www.allex096.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. swietne zdjecia;) cudny kotek i ten aparat :P
    ja majówke mam przedłuzoną bo są matury wiec ciesze sie wolnoscią;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie zobaczyłabym taki post, co do planów to raczej nie mam :))

    http://kedui.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. W wakację zaczniesz bardziej pisać, na pewno znajdziesz motywację i czas :) Słodki kotek ;)
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakbym widziała mojego kota :)
    izz-izzy.blogspot.com
    Jeśli Ci się spodoba,zaoberwuj i daj znać a ja na 100% sie odwdzięcze.
    Trzymaj sięcieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zdjęcia.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny blog !
    Widać, że włożyłaś w niego dużo pracy.

    Co myślisz o wspólnej obserwacji ?
    Zacznij, i daj znać w komentarzu.

    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. jakie apetyczne owoce! :)
    nataliaasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. zrobiłas na mnie dobre wrażenie :))


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. świadectwo z paskiem.. w tym roku mogę pomarzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. jaki słodki kotek:)
    karina-kaarina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdjęcia są obłędne. Blog śliczny, będę zaglądała cześciej. *-*

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie ma sprawy, z przyjemnością obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz