Weeeedneeesaaadaaay

Heika. Miałam nadzieję, ze uda mi się już dzisiaj dodać posta na temat moich zwierząt, no ale nici z tego, ponieważ zabrakło mi trochę czasu i go źle rozplanowałam. Stwierdziłam, że wszystkie zdjęcia zrobię wieczorem, kiedy już będzie ciemno (moje genialne myślenie) i będzie OK. No ale nie jest tak jak chciałam, więc postaram się go dodać pojutrze, bo jutro właściwie cały dzień nie będzie mnie w domu.
No ale przejdźmy do dzisiejszego dnia. Minął on dla mnie niesamowicie długo i.. jakoś tak dziwnie nudno. Nienawidzę mieć 8 godzin lekcji, gdzie właśnie tak było dzisiaj i będzie też jutro. Tylko czekać z świadomością, że zostało jeszcze więcej lekcji niż się przeżyło.
Spóźniłam się na pierwszą lekcję, ponieważ autobus mi uciekł. I to nie było wcale tak, że zaspałam, tylko pierwszy autobus, którym jechałam spóźnił się 3-4 minuty, co na prawdę ma wielkie znaczenie. Na szczęście była tylko poprawa sprawdzianu i nic oprócz tego, tak więc nie muszę nadrabiać :).
Miałam po szkole iść na scholę, ale znowu coś się stało z moim aparatem ortodontycznym i odkleił się jeden zamek (niecałe  dwa tygodnie temu 2 zamki). Pojechałam do ortodonty i mi to naprawił.
Nie wiem czemu, ale wróciło do mnie robienie lekcji, pakowanie się, uczenie o 22:00/23:00, a już wyszłam na prostą w miarę. No cóż... trzeba znowu zacząć to ćwiczyć (uzależnienie od internetu).
Idę po jakąś małą przekąskę i do niemieckiego trzeba zajrzeć :(, nie chcę tutaj obrażać żadnego Niemca, ale nie lubię tego języka, nie wchodzi mi on do głowy, może te podstawowe rzeczy jak liczenie do 100 czy odmiana przez osoby.
Good Night! + zostawiam Was z paroma fotkami ;)





Komentarze

  1. swietne kudlacze :) kocham koty <3
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię za abrdzo kotów ;3
    Obserwujemy?
    Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie przepadam za niemieckim :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym mieć jakiegoś pupila w domku ♥
    Buziaki ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny :)

    http://izilleys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie uczę się niemieckiego ;o Śliczny kociak.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki słodki kotecek xd
    Pomożesz ? Do wakacji chce mieć 100 komentarzy pod wpisem ,,czesc''
    http://magy-magy-magy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny nagłówek! ;)
    Fajne zwierzątka <3 ;)
    Pozdrawiamy i zapraszamy ;)
    thehauntedway.blogspot.com
    +obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie cudne zwierzaki <3 Sama mam kociaka c:

    Pozdrawiam, Yuki (✿◠‿◠)
    imagine-yuki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodziutkie zwierzaki,mam podobnego kotka ! :)
    izz-izzy.blogspot.com
    Jeśli Ci się spodoba,zaobserwuj i skomentuj a na 100% się odwdzięczę :)
    + rozdanie !
    Trzymaj się cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz