Aparat!

Hej kochani!
Wczoraj wreszcie przyjechał kurier z aparatem. Czemu wreszcie? Ponieważ miał być około tygodnia temu. Między innymi dlatego nie było tak długo postów i były one rzadko. Mój wcześniejszy aparat się zepsuł, a nie chciałam, żeby posty były takie gołe, puste, a jednoczenie też nudne. W przyszłym tygodniu jadę z siostrą nad jezioro, także możecie się spodziewać wielu fotek.
No i ze spacerów mam nadzieję, że też się tutaj pojawią. 
Jak napisałam podajże w ostatnim poście o tym, że kupiłam kalendarz w formię zeszytu głównie po to, by zapisywać w nim pomysły na posty, gdyż ciągle o nich zapominam. No i tak zrobiłam.
Nie chcę tu pisać wszystkich, ale te posty powinny się tutaj znaleźć w najbliższym czasie:

1. Moi zwierzęcy przyjaciele
2. Room tour
3. Hejterzy - warto się nimi przejmować?
4. Ulubieńcy miesiąca




No to na tyle. Idę się uczyć do pracy klasowej z geografii. Zostało około 60 dni szkoły w sumie, więc warto się trochę podciągnąć z ocenami. Dobranoc! :)

Komentarze

  1. Ja o dziwo w tym półroczu mam prawie same 4 i 5 ;O

    agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. to teraz beda sliczne fotki ,buziaki
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  3. Eh, ja zbieram na swój aparat. Zazdroszczę, super zdjęcia! :)
    Pozdrawiam, Yuki ♡
    imagine-yuki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjecia ;)
    sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Współczuję tego,że musisz się uczyć :/
    www.blog017.blogspot.com ♥
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz