Początek ^.^

Heii ;*
Może zacznę od tego, że zainspirowała mnie pewna dziewczyna swoim blogowaniem/vlogowaniem. Postanowiłam spróbować. Mam już zrobione konto na photoblogu, lecz postanowiłam, że przeniosę się na blogspota ;D. Na moim blogu możecie spodziewać się na pewno zdjęć. Nie wiem czy będą filmiki. Jak na razie to słabo trochę, bo mam kamerkę, która nie nagrywa filmów -,-, a w aparacie mam całkiem dobrą jakość, ale dźwięki są takie... nie wyraźne. Tak to nazwę :3
Oprócz zdjęć + kiedy już będzie większa oglądalnąść mojego bloga będę wstawiać filmiki typu 'moje odpowiedzi' np. z aska, albo przysyłane na mój e-mail ;)
Tak ten więc. Może siebie tak trochę chociaż opiszę xD Mam 13 lat, Na tym zdjęciu jestem wyjątkowo wymalowana. Na ogół się nie maluję. Jedynie lekki makijaż jak gdzieś wychodzę na zakupy czy w jakieś bardziej elegantsze miejsca ;D No i jak się nudzę. A nudzę się przeważnie w godzinach wieczornych, więc się wymalowałam ^.^. Emm.. co tam jeszcze. Mam około 1,60 cm wzrostu, ulubiony kolor - zielony *-*, ulubiona potrawa - naleśniki, spaghetti, ulubiona muzyka - raczej słucham popu, chociaż czasem też lekki rock ;D. Mam psa i kota (Sky&Puma). Na pewno wkrótce pojawią się ich zdjęcia ;D Jak chcecie jeszcze coś wiedzieć to macie aska ---> http://ask.fm/Ania1888
Jeśli chodzi o mojego e-maila to teraz bez sensu go podawać xD
No i to chyba tyle na mój temat. Liczę na Wasze pomysły w związku z blogiem, bo mi aktualnie mózg przestaje pracować ;D + Dobranoc ;*

Komentarze