24/02/2016
Być może Bóg stworzył mnie z myślą, że będę kimś lepszym

Nie, nie chodzi mi o to, by każdy uważał siebie za najlepszego, nadzwyczajnego i idealnego człowieka na świecie. Do napisania dzisiejszego postu zainspirował mnie ten powyższy opis, który zobaczyłam przed chwilą na facebook'u. Można go rozumieć w sposób dość narcystowski.
Nawiązując do mojego rozumowania tego tytułu po prostu wiem, jaką opinię mają o sobie czasami ludzie. Zwłaszcza w okresie dojrzewania, kiedy dopiero wszyscy poznajemy tak naprawdę siebie, swoje ciało, swój charakter. Nie akceptujemy często naszych wad wyglądu czy zachowania. Oba dają się zmienić, rzecz jasna na lepsze. Z wyglądem gorzej, bo tu tylko jest w stanie pomóc makijaż, no chyba, że w grę wchodzą też operacje plastyczne i botoks, ale z tym raczej nie mam doświadczenia żadnego i wątpię, abym kiedykolwiek miała, gdyż zdarzają się nieodwracalne wypadki.
Nad zachowaniem i charakterem każdy z nas pracuje. Czasami nawet nieświadomie wie jak bardzo się zmienił i wciąż zmienia. A sztuką nie jest zmiana, a dostrzeganie jej i poprawa, gdy jest na gorsze zamiast na lepsze.


Każdy z nas jest wyjątkowy, bo każdy jest tylko i wyłącznie swój, jakkolwiek to brzmi. Nie ma drugiej takiej osoby jak Ty. Możemy i nawet chcemy niekiedy naśladować pewnych ludzi, sławnych najczęściej. Inspirują nas swoim makijażem, stylizacjami, inni motywują do ćwiczeń, biegania, chodzenia na siłownie. Zarażają nas tym, co robią. A my robiąc to, co oni zarażamy innych, i robi się z tego taka pajęczynka, która ma swój koniec kiedy chce, czasem go po prostu nie ma, a to zależy oczywiście od nas.
Niektórzy mają problem z pokochaniem siebie, to też dziwnie brzmi, ale jest zupełnie normalne. Dlatego właśnie pracuje się nad sobą. Abyś nie tylko Ty siebie pokochała, ale by Ciebie kochało mnóstwo osób (chodzi mi o miłość przyjacielską czy nawet koleżeńską, nie tylko o tą prawdziwą).
Jest cytat "Jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubie" albo "Ząb za ząb, oko za oko". Chyba wszyscy rozumieją jaki jest ich sens.
Starajmy się być dla innych tacy, jak chcielibyśmy, aby oni byli dla nas.

Chcesz dostawać prezenty? - Dawaj je.
 Chcesz być kochana? - Kochaj.
Chcesz być szczęśliwa? - Uśmiechaj się do ludzi i rozśmieszaj ich.
Chcesz być zrozumiana i pocieszana? - Zrozum swoich bliskich i wspieraj ich.
Pragniesz wybaczenia? - Wybaczaj także.


Gdy dajemy z siebie wszystko, dostajemy wszystko, a nawet więcej. Dlatego właśnie wszyscy, bez wyjątku, jesteśmy Ci "lepsi", ale tylko dla nas. Nie ukazujemy tego, bo my o tym wiemy.
Staramy się być najukochańszą partnerką, najlepszą przyjaciółką, najzdolniejszą osobą w klasie naukowo bądź sportowo (a może to i to?), najbardziej pracowitą w pracy, jeszcze piękniejszą kobietą,  jeszcze przystojniejszym facetem, jeszcze bardziej o siebie dbającą/ym, lepiej się ubierającą/ym.
Wszystko naj, wszystko lepiej. Każdy z nas zasługuje na coś lepszego, ale musi pamiętać, że do wszystko jest droga, nieraz trudna, pod górkę, ale satysfakcja z tego, że w końcu coś nam się udało osiągnąć motywuję do dążenia do jeszcze wyższych szczytów, do bycia jeszcze lepszym. Zawsze powtarzam, że już teraz, teraźniejszością pracujemy na naszą przyszłość, aby żyło nam się tak jak właśnie tego pragniemy, bo nic się samo nie zrobi. Z Waszą pomocą to nie Wy będziecie zazdrościć życia komuś, lecz starajcie się, żeby oni zazdrościli Wam.






Chciałabym Was również zachęcić do obejrzenia sklepu banggood, który ceni się wysoką jakością, dużym asortymentem oraz wieloma częstymi promocjami :).

BANGGOOD.COM


KLIK                            KLIK                            KLIK                             KLIK

Komentarze

  1. śliczną masz bluzkę i sweterek <3 poklikałam w linki :) możesz wspomóc również mnie? http://kreconowlosaa.blogspot.com/2016/02/dresslink-wishlist-ponownie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! mi sie podoba! :) :*
    ps. zapraszam do mnie moze się spodoba :) photopassionme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz super typ urody, jeden z moich ulubionych! Pozdrawiam!


    Zapraszam do rozdania na:
    http://teyzz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka Śliczna Moja <3 Świetny Post Skarbie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post! Poklikałam we wszystkie linki. Masz rację - niektórym ciężko siebie zaakceptować. Pięknych rad udzieliłaś w tej notce. Pozdrawiam. <3

    swiat-zwariowaneej.blogspot.com
    Odpowiadam na każdą obserwację i propozycję wejść w linki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post. Jest w nim dużo racji.

    martinkax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ciekawy post :)
    oby tak dalej
    pozdrawaim

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak każdy jest wyjątkowy, trzeba tylko to dostrzec :) Boskie zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. jesli świat dbałby i przestrzegał te zsady byoby lepeij ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. po klikane
    2.99
    27.99
    9.99
    4.59
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  11. Dokładnie! Nie stójmy w miejscu :D
    Poklikałam :)


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. No tak, każdy jest wyjątkowy :)) Bardzo fajny post :) Bardzo fajna ta sukienka biało-czarna :D

    amatorskie-rysowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy post.. Kurczę ja jestem narcyzem ale tylko dla siebie tzn nie obnoszę się tym. I dobrze mi z tym :) super zdjęcia

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny post, daje do myślenia! :)

    Obserwuje i zapraszam do siebie http://allifee.blogspot.com/2016/02/hit-sezonu-boxer-braids.html (jest nowy post!)

    OdpowiedzUsuń
  15. masz rację! ;)

    pozdrawiam i zapraszam serdecznie do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta torebka jest cudowna i super zdj :) Poklikane
    .
    http://paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialne zdjęcia, ja już obserwuję, a Ty? :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Każdy jest wyjątkowy! Napisałaś bardzo dający do myślenia post, taki skłaniający do refleksji. Uwielbiam takie posty. Piękne zdjęcia :)
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Każdy ma jakieś zalety i wady, tacy już jesteśmy, nie ma ideałów.

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne zdjęcia, każdy z nas jest wyjątkowy na swój sposób ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  21. nice blog, like it! :) I follow you :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  22. Niestety na świecie nie ma ideałów. Piękne zdjęcia. wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ładne zdjęcia! :) Otóż to - nie ma ludzi idealnych, ale każdy jest idealny na swój sposób" - coś w tym jest :D zapraszam na : twoimioczami.blogspot.com - nowy post:) (akceptuje wymiane obserwacjami) :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Traktować innych tak, jakbyśmy chcieli być traktowani przez nich - moje motto życiowe! :)

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz