06/12/2015


Ile razy zastanawiałaś się jak będzie wyglądać Twoja przyszłość? Kto zostanie Twoim mężem i czy w ogóle znajdziesz swoją drugą połówkę. W jakich warunkach będziesz mieszkać; ile zarabiać. Jak nazwiesz swoje dzieci, o ile w ogóle będziesz chciała je mieć, co czasem może nie mieć wpływu na to, ponieważ istnieje takie coś jak wpadka.
Ja myślę o tym codziennie, mimo że w wielu artykułach, poradach życiowych itp. piszą o tym, aby skupić się na teraźniejszości. Chociażby z tego względu, iż co nam dadzą takie refleksję skoro tak naprawdę nie wiemy jak będzie wyglądać nasza przyszłość, a przez rozważanie nad nią tracimy dużo czasu teraźniejszego, który powinien być dla nas najważniejszy. Bo już teraz pracujesz nad tym jak będzie wyglądać Twoja przyszłość. W pewnym sensie się z tym zgadzam, właściwie to w stu procentach. Jednak ja posiadam zawsze wiele zdań na jeden temat, ponieważ w każdym według mnie tkwi odrobina prawdy. Sądzę, że warto czasem się zastanowić jak chcemy, aby nasze życie za pięć czy dziesięć lat wyglądało. Jest to bardzo ciekawe, choć gdybym miała możliwość zobaczenia siebie i swojej rodziny za np. dwadzieścia lat - nie wykorzystałabym tej kuszącej okazji. Lubię stwarzać, mieć i milion razy zmieniać wizje mojego przyszłego życia. A zmieniały się one już bardzo dużo razy, zależnie od tego kto stanowił ważną osobę w moim życiu, na co aktualnie miałam największą motywację, co mnie w danej chwili najbardziej interesowało, z kim miałam najlepszy kontakt i wiele innych czynności miało wpływ na zmianę moich przyszłościowych wyobrażeń. Ale to jest według mnie piękne, że coś tworzymy, o czymś marzymy i staramy dawać z siebie sto procent, żeby uzyskać jakieś rezultaty z naszej nie raz ciężkiej pracy.



Pamiętam jak byłam jeszcze uzależniona od simsów i to właśnie tam projektowałam domy, w jakich chciałabym mieszkać. Pomysłów miałam pełno, tak więc i domów zbudowałam kilkadziesiąt już na pewno. Mimo że już w simsy od paru lat nie gram, to projektowanie zostało we mnie do dnia dzisiejszego i dalej w moich myślach projektuję mój przyszły dom, który będzie umiejscowiony na obrzeżach miasta, niedaleko lasu i morza, na pewnym wzgórzu. Będzie to parterowy budynek, który będzie miał taras pod altanką połączoną z domem. Na pewno nie chcę kolorowego domu, gdyż wolę kolory klasyczne. Meble białe, ściany szare, ewentualnie czekoladowe bądź beżowe. Dużo dekoracji, DIY i innych tym podobnych rzeczy na pewno wchodzi w grę. Naprawdę kocham projektować, łączyć, dopasowywać. To coś, nad czym chcę chyba popracować w przyszłości. Nawet jeśli miałoby to tylko zakres blogowy.
Jeśli chodzi o zwierzęta to marzę, aby kupić sobie drugiego czworonożnego przyjaciela plus dwa koty haha. Czemu dwa? Żeby jeden się nie nudził. Oprócz Sky'a chciałabym border'a, ponieważ zmuszałby mnie do biegania, gdy będzie brakowało mi chęci do tego. Są tą psy aktywne, więc bym miała obowiązek wybiegania tego psiaka. 






Przyjaciele. Niby mówi się często, że na zawsze itd. Wyobrażamy sobie naszą przyszłość. Nie raz jak byłam mała to z przyjaciółkami obiecywałyśmy sobie, że nawet razem zamieszamy, gdy będziemy dorosłe. Gadałam w ten sposób z jakimiś sześcioma "siostrami", tylko z jedną dalej się przyjaźnię, a z innymi już nawet nie utrzymuję kontaktu. To jest przykre, jednak wiem, że nie tylko one do tego doprowadziły, ale też i ja. W każdym razie więcej tego błędu z pewnością nie popełnię i jestem pewna, że ludźmi, z którymi przyjaźnię się w tej chwili, zostaną na zawsze dla mnie, jak i ja dla nich. I zawsze będę mogła na nich polegać.




No a co do miłości... Jestem pewna jej bardzo, najbardziej na świecie powiedziałabym. Mam piętnaście i pół roku i jestem już w pełni zdecydowana. Może jest to trochę śmieszne i wiele osób miałoby różne zdanie na ten temat, ale wydaję mi się, że każdy zakochany człowiek wie, kiedy miłość jest chwilowa, na dwa miesiące góra, a kiedy stała, nierozerwalna, najpiękniejsza. Niedawno spostrzegłam, że tą pierwszą "miłość" lepiej można byłoby nazwać zakochaniem. Bo jak pisałam później, prawdziwa miłość jest na stałe, nie da się jej tak po prostu przekreślić, jest z nami do końca. I tą właśnie miłością, mam ogromną nadzieję, że będzie mój chłopak.

A Wy jak wyobrażacie sobie Waszą przyszłość? :)
xoxo




Chciałabym polecić Wam bloga mojej przyjaciółki, która ma bardzo fajne spojrzenie na świat i naprawdę warto zajrzeć do niej i przeczytać jej opinię na niektóre tematy, których będzie coraz więcej ;).

Komentarze

  1. wow, fajna fotorelacja! :-) Buzka

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ale śliczne zdjęcia ;)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejciu cudowne zdjęcia <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja staram się za bardzo nie wybiegać w przyszłość, jednak są rzeczy, które chciałabym aby mi towarzyszyły w przyszłości i bez nich nie wyobrażam sobie siebie za kilka lat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja staram się bardziej skupić na teraźniejszości

    HELLO QUANTI [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja często rozmyślam o przeszłości. Powtarza sobie " wazniejsza jest teraźniejszość. Nie zaglądaj w przyszłość" , ale to nic nie daje :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/2015/12/winter-is-coming.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna sesja, kocham takie nadmorskie klimaty.
    Chyba każdy myśli o swojej przyszłości, bardzo mnie ciekawi jak to wszystko się potoczy
    /Agrafka
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. :-) Jasne Kochana, ja juz obs :-) i czekam na Ciebie

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. +obserwuję :)
    Twoja kolej :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku kochana pięknie to napisałaś :* Aniu, ja też mam nadzieję, że będziemy przyjaźnić się jak najdłużej :* <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się post. :)
    Pozdrawiam i Zapraszam. :)
    Nie zapomnij zaobserwować! :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super post :D
    Ślicznę zdjęcia:)
    I idealna stylizacja :D
    Zapraszam:)
    http://grlfashion.blogspot.com/2015/12/mikoajki-mis-tegoroczna-miss-polski.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zdjęcia! Pozdrawiam cieplutko!
    http://hermoso-espacio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale śliczne zdjęcia<3
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne zdjęcia i cudny wpis!

    http://want-cant-must.blogspot.com/
    ps jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zdjęcia, przyjemny look

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowne zdjęcia :) zapraszam do mnie http://photographybykamm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne zdjęcia!


    Zapraszam do siebie i obserwacji mojego bloga
    mikaart-m.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurcze, świetne zdjęcia. Sama chciałabym tak dobrze je robić i jeszcze tak dobrze na nich wyglądać.
    http://uliczkami-barcelony.blogspot.com/ - a tu serdecznie zapraszam
    http://want-cant-must.blogspot.com/ - blog Lifestylowy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny post ;)
    Swietne zdjęcia!
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz