Heika kochane,
Już jutro wszyscy zasiądziemy przy wigilijnym stole. Nie mogę uwierzyć jak szybko te niecałe cztery miesiące mi zleciały. Z doświadczenia nie martwiłam się, idąc pierwszego września do szkoły o to, że będę musiała czekać na kolejne wakacje dziesięć miesięcy. Szybko to zleci, mimo, że zostało więcej dni niż mniej od mojego odliczania hah. Cieszę się, że wytrwałam jakoś do tej przerwy świątecznej, która jest mi bardzo potrzebna. W tym roku nie pozwoliłam sobie aż tak na opuszczenie nauki, bo chciałabym się dostać do jakiegoś dobrego liceum, jednak i tak musiałam się jeszcze bardziej zmobilizować i latać za wszystkimi nauczycielami jak pszczoła i błagać ich o poprawę ocen. Większość spraw załatwiłam, więc spokojnie, bez stresu teraz, a raczej dopiero po świętach będę odpoczywać. Ale aktywnie! Nie lubię siedzieć w domu, tym bardziej przed telewizorem, więc jeśli tylko pogoda na to pozwoli to zamierzam ogarnąć trochę "sesji" z koleżankami, aby zdjęcia na bloga były ciekawsze. Myślę, że już są postępy, bo moja balkonowa ściana znika hahah.
Już powoli podsumowuję rok 2015. Czy był dla mnie dobry? Zauważyłam, że jest on z roku na rok coraz lepszy, więc biorąc pod uwagę najlepsze wakacje z przyjaciółmi, ludzi, których poznałam w ciągu całego roku jak i w wakacje, m.in. mojego chłopaka, z którym wiążą się cudowne chwile, pełne humoru i śmiechu, potwierdzam to, że był to najlepszy rok, który do tej pory przeżyłam.
Mam nadzieję, że również i dla Was był on bardzo dobry. Życzę Wam wesołych świąt, super prezentów oraz udanego sylwka i szczęśliwego roku 2016! ♥




Komentarze

  1. czas bardzo szybko leci ;)
    wesołych świąt kochana!

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi również bardzo szybko przeleciał ten czas, zdecydowanie za szybko! :D Wesołych Świąt! Zapraszam do mnie!

    Za każdy komentarz się odwdzięczam.
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Święta to mój ukochany okres w roku! <3

    http://casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne podsumowanie 2015 roku ;] Szybko to wszystko zleciało ;o
    /Agrafka
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnie tygodnie przed końcem semestru niestety zawsze są najgorsze :(

    Wesołych świąt życzę i zapraszam do siebie :)
    mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna jesteś :*

    Z okazji Świąt życzę Ci duuużo zdrowia, spełnienia wszystkich najskrytszych marzeń, wielu prezentów pod choinką, sukcesów w blogowaniu i czego tylko zapragniesz :*
    www.Klaudencja.blogspot.com ----> Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku wspaniała jakość zdjęć! Masz bardzo fajny styl pisania (czytałam również starsze posty). Twój blog został już dodany do moich zakładek ^^

    PS Jesteś śliczna

    Zapraszam:
    Blog - http://threek3k.blogspot.com/2015/12/sezon-na-glitter.html
    Fanpage - https://www.facebook.com/threek3k/timeline

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia <3
    Wesołych świąt!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj mi też jest potrzebna przerwa świąteczna...
    Wesołych świąt!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. również życzę Ci wesołych świąt, sylwestra i udanego roku 2016, aby był jeszcze lepszy od poprzedniego :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Również nie lubię siedzieć w domu :) świetny szalik :)
    Daje znać, że ja już zaobserwowałam, twoja kolej. Wesołych Świąt! *.*
    http://domkaa-g.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz! :)
    Wesołych Świąt :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nawet sobie nie zdajemy sprawy z tego jak to szybko leci.. ja czasem dalej myślę, że 2008 był dwa lata temu XD

    flawless-dreaams.blogspot.com ← zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie będziesz jedyna która będzie latać za nauczycielami w sprawię poprawek hah ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne zdjęcia :)
    wesołych świąt ;)

    zapraszam także do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super Zdjęcia :3 I oczywiscie Gdansk <3 Życzę Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku. Zapraszam do mnie http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wesołych Świąt!
    http://treamicii.blogspot.com/2015/12/christmas.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz