Znowu mnie tu nie bylo dosc spory kawal czasu. Postanowilam troche wziac sie za nauke, co mi dalej nie wychodzi, a znacznie sie pogarsza, hahahah. No i tez konkurs na blogu narobil troche zamieszania. Ale wrocilam, mam nadzieje, ze na dlugo, i ze posty beda pojawialy sie w miare regularnie. 
Chcialam dzisiaj napisac jakis post tematyczny i wlasciwie mam kilka pomyslow, ale moze latwiej bedzie, gdy sie Was zapytam. Moze dotyczacy jakis problemow, ktore teraz niestety (i oby nie) przechodzicie? Bardzo prosze o propozycje w komentarzu! :)
Zdjecia sa z kilku ostatnich miesiecy. Sporo sie u mnie dzialo i ogolnie w moim otoczeniu. Przezywalam ostatnio trudny czas, dosc stresujacy. Po prostu zle sie czulam i to wlasciwie sie ciagnelo od pazdziernika i mialo przerwy, ale tez co jakis czas wracalo. Zaczelam ogladac jakies filmiki, jak z tym wszystkim skonczyc; co zrobic, zeby poprawilo sie nasze samopoczucie i taki filmik, jak np. ma Stuu (znany tez jako Polski Pingwin): 
naprawde mi pomogl :). Takze, jesli miewacie zle samopoczucie, ktore bierze sie z... niczego(?) to bardzo polecam ten filmik.


Zaczelam sie rowniez zastanawiac, czy ta druga klasa gimnazjalna jest tak trudna i to normalne, ze wszystkie moje oceny dosc gwaltownie 'spadly', czy tez po prostu ja w tym roku mam takiego 'lenia'.
Mozliwe udzial w zawodach, rajdach, czy kolku teatralnym, ktory czesto zastepowal nam normalne lekcje tez troche zaleglosci mi zrobil. Np. w matematyce czy angielskim. 
Aktualnie probuje pogodzic nauke, spacery z psem, bieganie, troche rozrywki, no i oczywiscie blog. I baaardzoo pooowoloooli ucze sie zasypiac ok. 22.00. Wyspany czlowiek ma duzo wiecej sily, checi i oczywiscie duzo lepszy humor podobno! :D :)
Ja sie z Wami na dzisiaj zegnam, i jeszcze raz prosze o propozycje na posty tematyczne w komentarzach! Good night! :)

Komentarze

  1. Druga klasa nie jest, aż taka straszna :D trzymam kciuki! :)
    może wspólna obs, daj znać u mnie :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również chodze do 2 klasy gim i z ocenami też jest gorzej ;/

    http://hope-for-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post i mix zdjęć! Już się boję drugiej klasy :/ teraz chodzę do pierwszej!

    fashion-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w gimnazjum myślałam,że to jest takie trudne i nie da się ogarnąć. Jak pójdziesz do liceum dopiero docenisz to co teraz masz mówię Ci.
    Obs? Napisz u mnie.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. super zdjęcia :D
    obserwuje :**

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też chodzę do 2 gimnazjum ;) ,ale jakoś daję sobie radę :)
    Może obserwacja za obserwacje ? Jak tak zacznij i napisz u mnie w komentarzu :)
    http://rakonaopisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chyba się zleniłam xd :) Ale już niedługo przerwa ;) Ładne zdjęcia.
    Może wspólna obserwacja ? Jak tak zacznij i napisz u mnie w komentarzu :D
    podmarzeniami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne :)

    obs za obs? :) -> deathbeds19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Druga klasa nie jest zła. Trzecia już tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia :)


    obs za obs? :) -> deathbeds19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię takie zdjęcia <3 Kochana miałyśmy wymienić się obserwacjami, ja już obserwuję, teraz Twoja kolej:* http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia.
    Wpadniesz? Dopiero zaczynam.
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    zuzaablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. super post :) ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post.
    Wpadniesz? Poklikasz w linki?
    www.susan-and-olivia.blogspot.com/2014/12/tidebuy.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję!
    ------------> podmarzenaimi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ja już, teraz Twoja kolej :)

    deathbeds19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny mix!
    zapraszamm♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne zdjęcia!
    Czy druga klasa gimnazjum jest trudna? - nie, z perspektywy czasu nie jest trudna ;)
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Super zdjecia :)
    Klikniesz w link Sheinside u mnie?
    Klikniesz w linki w tym poście? Klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie jesteś jedyna. Też jestem w 2 klasie gim. i oceny na prawdę mi spadły, ze średniej 5.2 na średnią 4.3 ... Teraz staram się to nadrobić.
    http://everythingandcooking.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia :)

    trudnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne zdjęcia :)
    mi też w tym roku średnia strasznie spadła :(
    zapraszam
    kadziaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny mix! Pozdrawiam, Gabi z: http://gabriela-moments.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
  24. Słuchaj, ja mam takie problemy z organizacją czasu, że to się w głowie nie mieści. Chodzę spać o kosmicznych porach ;) I też z tym walczę!!! Niezależnie od tego w której jest się klasie, zawsze będą wzloty i upadki w ocenach, także głowa do góry i do zakuwania!! Lepiej teraz się uczyć i nie jechać na ściągach, bo na testy gimnazjalne ściąg nie weźmiesz- ja teraz muszę powtarzać całą pierwszą i drugą klasę.
    Pozdrawiam :*
    http://no-more-pressure.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam nadzieję, że uda ci się wszystko pogodzić :)
    A Stuu jest bardzo fajnym gościem :)

    OdpowiedzUsuń
  26. To dziwne, ale też jestem w 2 klasie gimnazjum i też moje oceny gwałtownie spadły. Jeszcze w zeszłym roku miałam 3 z matmy, a w tym mam zagrożenie. Wydaję mi się, że uczę się tyle co zawsze, więc nie wiem dlaczego oceny tak sie pogorszyły :P
    Weszłam na tego bloga przez przypadek, ale spodobał mi się więc obserwuje :)
    http://you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Mega podoba mi się twój szablon

    Styl pisania też masz bardzo ciekawy

    Jestem na twoim blogu po raz pierwszy i ogółem jestem bardzo...zadowolona. Naprawdę widać, że robisz to co kochasz

    Mój blog - klik

    Może zechcesz wymienić się obserwacją? Jak tak na końcu komentarza u mnie dopisz "obserwuję" a ja się odwdzięczę



    Na sam koniec chciałabym życzyć ci wesołych świąt ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajny blog! :)

    http://in-my-wooorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Hey, nice photos!:)
    Kisses from Germany:*

    --->ThinkingOutLoud<---

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię przeglądać takie zdjęciowe mixy :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Wcale nie masz złych odczuć, druga klasa jest trudna ale polecam Ci się do niej przyłożyć a wtedy w 3 klasie będzie Ci o wiele łatwiej. Ja jestem teraz w trzeciej i w naszej szkole jest to ogromny wycisk ;)

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny post, ładna kawa XD
    Klikniesz w link Sheinside u mnie?
    Klikniesz w linki w tym poście? Klik

    OdpowiedzUsuń
  33. prawda, druga klasa jest trudna... ale gdy sie przyłożysz w trzeciej będzie Ci łatwiej! Wiem z własnego doświadczenia :*

    Pozdrawiamy!
    ♡ Nasz blog (Twins Life) - kliik ♡

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja jestem w czwartej klasie.. technikum. :)
    Matura coraz bliżej.. a oceny się wahają .:(
    Fajne zdjęcia.
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny mix! :D w drugiej klasie było mi bardzo ciężko, większość mówi, że trzecia to pestka, ale w moim przypadku trzecia klasa to jakaś masakra i w porównaniu do drugiej, druga to była pestka :(

    macdress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. fajne zdjęcia!
    pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt :)

    ♥ V R N Q ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo podoba mi się post :)
    Zapraszam do siebie i jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)
    ps.Wesołych Świąt :*
    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładny szablon, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz